Roliga Facebook Statusar

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Roliga Facebook Statusar

Inlägg av MrAndersson »

Börjar med några

Inatt såg jag en bil med ett klistermärke i rutan där det stod "JAG SAKNAR MALMÖ" så jag slog sönder förarrutan och stal radion...

Skulle det vara en smula för mycket information att berätta att det blev lite ansträngt hos doktorn idag när jag bestämde mig för att dra handen genom hans hår samtidigt som han kontrollerande min pung...?

Satt i skogen idag med tilltugg i form av bacon, korv osv, tränade min bästa pundarröstimitation med frasen: KOPPLA HUNDEN FÖR FAN INNAN JAG SPARKAR IHJÄL DEN, KAN MAN INTE FÅ SKITA IFRED ELLER??!!

Mina muslimska grannars barn frågade om jag ville vara med på vattenkrig, passar på att skriva detta medans jag kokar vatten.

Jagar färgblinda pensionärer med skärbrännare.

Står vid övergångsstället och gör gröngubbe ljudet för blinda!

Fick nyss en avsugning av grannbarnen i utbyte mot en påse godis

Funderar på att åka och titta på kinesiska muren, det enda som kineserna byggt som hållit i mer än en vecka.

Tyst från källarn ikväll, skönt, då funkar gasen!

Sitter och äter pizza och skrattar åt alla fetton i biggest looser.

Där är några roliga facebook statusar, både som man kan skriva själv om man har tråkigt, eller som man kan skratta åt när man ser här på tsr!

Bara o fylla på själva! :)
Senast redigerad av MrAndersson den 10 april 2012, 02:05, redigerad totalt 1 gånger.
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
kannebanne
Avstängd

Inlägg av kannebanne »

Låter trevligt! :D
Moped: Yamaha DT50MX
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

"Sitter och äter pizza och skrattar åt alla fetton i biggest looser."

HAHA!
Användarens profilbild
derbeyy
Farsans gamla zündapp

Inlägg av derbeyy »

haha awesome!

Mina muslimska grannars barn frågade om jag ville vara med på vattenkrig, passar på att skriva detta medans jag kokar vatten.

HAHAHAHA!
widell
Stolt ägare av vicke xX SMT

Inlägg av widell »

antar att det typ är face-rapes liknande statusar man ska skriva ? delar mede mig av en som funkar jävligt bra :)

"Jag kommer inaktivera X's facebook konto då en pojke/flicka vid denna ålder inte ska springa och dricka alkohol mitt i veckorna och röka. Dessutom är det väldigt olämpligt att ta hem okända tjejer flera kvällar i veckan. Att han/hon dessutom inte uppträder trevligt och respektabelt mot sina lärare gör inte mig gladare. han/hon kommer få tillbaka sitt facebook-konto när han/hon slutar att vara otrevllig mot oss vuxna och lärare, när han/hon inte tar hem tjejer, dricker och röker. / arg mamma."

gjorde denna på min polare och hans kompisar ifrån stockholm gick på det stenhårt, dom ringde hem till hans morsa och frågade om det var sant osv. dock fick jag lite skit av henne sen, men nu efteråt skrattar hon åt det xD

"står på händer med en flaska jack daniels i röven och väntar på ruset.."

en till lite smårolig ;)
axel, the one and only... (17:04:30) AxxxeL: jag har inget emot vegetarianer sålänge de inte betar på min gräsmatta

Bild
Användarens profilbild
Nutbreaker
Kinaraket

Inlägg av Nutbreaker »

derbeyy skrev:haha awesome!

HAHAHAHA!
HAHAHAHAHAHA, den va den bästa helt klart!!!! :D
Stuntriding is not a crime!
jarken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av jarken »

"Hittade en video på mig på *Porrsida*, någon som vet hur jag tar bort den?" :lol:
Användarens profilbild
littlebennyboi
RRxRäzer

Inlägg av littlebennyboi »

Tjingtong alla babes!!! Ung viril hunk söker en erfaren kvinna med stora bröst som kan lära upp mig på påsklovet. Jag är desperat o har tröttnat på min plastmuff. ❤
LittleBennyBoi

Kolla in mitt album och projekt !
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=36631
<------------------------------------------
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3

Inlägg av TSR`BakarN »

widell skrev:antar att det typ är face-rapes liknande statusar man ska skriva ? delar mede mig av en som funkar jävligt bra :)

"Jag kommer inaktivera X's facebook konto då en pojke/flicka vid denna ålder inte ska springa och dricka alkohol mitt i veckorna och röka. Dessutom är det väldigt olämpligt att ta hem okända tjejer flera kvällar i veckan. Att han/hon dessutom inte uppträder trevligt och respektabelt mot sina lärare gör inte mig gladare. han/hon kommer få tillbaka sitt facebook-konto när han/hon slutar att vara otrevllig mot oss vuxna och lärare, när han/hon inte tar hem tjejer, dricker och röker. / arg mamma."

gjorde denna på min polare och hans kompisar ifrån stockholm gick på det stenhårt, dom ringde hem till hans morsa och frågade om det var sant osv. dock fick jag lite skit av henne sen, men nu efteråt skrattar hon åt det xD

"står på händer med en flaska jack daniels i röven och väntar på ruset.."

en till lite smårolig ;)
hahaha. fy fan va kul :lol:
Användarens profilbild
Runkenslider
Elmoped

Inlägg av Runkenslider »

Jag har äntligen gjort det! <3

(Bild på Piercad könsorgan eller boobie) :lol:

Den är standard! :D
Användarens profilbild
ThePowerDerbi
Derbi Crew

Inlägg av ThePowerDerbi »

HAHAHAHA!
HAHAHAHAHAHAHAAH, bästa på länge :lol:
Senast redigerad av ThePowerDerbi den 10 april 2012, 13:17, redigerad totalt 1 gånger.
Bild

Svarar gärna på frågor via pm :) Pm:a också för mer info angående Derbi Crew :D
Användarens profilbild
Riejuman
Gasres

Inlägg av Riejuman »

HAHAHAHA!
HAHAHAHHAHAHHAHAHAH!!!!! jävla kul :D :D
Skriv svar