Beslutsångest på färgtema...

Allt som rör Scootrar och inte passar in i de ovan nämnda kategorierna. Tips, lack mm
Användarens profilbild
Bruno_yao
Elmoped

Beslutsångest på färgtema...

Inlägg av Bruno_yao »

Tjenare Tjenare! På söndag blir det och köpa neos o hade tänkt mig och ha nerox kåpor! Så sedan kommer ju frågan vad för färger/klibbor man ska köra på när man kör stunt! Hade tänkt köra svarta kåpor med orange delar o jägermister (stavning) klibbor... Men kom med lite tips på fräscha färger!
2+2 blir alltid 5
Användarens profilbild
JurpanS
Svårstartad skrothög

Inlägg av JurpanS »

Kör på rockstar/monster tema, de e aldig fel :D
Tystanden som uppstår när man får kärringstopp -.-
Användarens profilbild
Bruno_yao
Elmoped

Inlägg av Bruno_yao »

Njaaaa känns p12igt allså... ;)
2+2 blir alltid 5
p0d1
F.D Crew

Inlägg av p0d1 »

Kör på något unikt som ingen annan har så att den står ut i mängden, ta färger du gillar och gör någon snygg combo utav det hela :)

Monster/Rockstar är über-p12igt att ha, men Jägermeister är p12igt också, är faktiskt snäppet värre än Monster och Rockstar imo, är ju "kolla på mig gillar att dricka jägermeister, fett tufft med alkohol" osv :roll: :roll:

Men om du lyckas göra det hela smidigt och lite direkt så blir det garanterat snyggt såsom du skrev med dekalerna och färgerna :)
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

nå neos ska det vara ljusa kåpor typ neongrön/orange och svarta delar :)

gärna mattsvarta delar och kåpor.
kannebanne
Avstängd

Inlägg av kannebanne »

Hade vart fett med typ sånna helt jävla okända klibbor :D För ovanlighetenskull
Moped: Yamaha DT50MX
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Har kommit upp väldigt många såna här trådar på sistone angående lackering av moppen, kolla dom!
Kolla runt bland projekt och se hur dom har gjort och använd det som inspration...
Användarens profilbild
Bruno_yao
Elmoped

Inlägg av Bruno_yao »

Jävla p12or allså... alltid när det finns bra märken med snygga logon så ska de ta de och förstöra skiten... Jäger tänkte jag för att det va fränt logo men när jag läste vad ni skrev så håller jag fan med...

Jo något ovanlig vill jag ju ha o jag kollar runt på andra inlägg men inget i min smak... Så nu surrar jag runt på google o letar lite okända märken som borde passa!

Och jag satt o tänkta att kawagröna eller Vinrött metalic kåpor med tyskstuk gula lampor och delar med några fräna gula klibbor skulle va rätt fränt!

Finns det tips på märken med coola logon gärna gula!?
2+2 blir alltid 5
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street

Inlägg av CaToXXo »

Sätt inte på klibbor, det ser bara b ut... om det inte är specialdesignade dvs, som dom har på crossar.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
kannebanne
Avstängd

Inlägg av kannebanne »

Fattar inte hur du tänker.. Du kan ju inte tyskstuka stackarn! De e en moppe ingen bil! Skäms!
Edit: Ska du ha negativ camber också? stretch? 10 Tums breda fälgar? Tänk lite innan du skriver ffs
Moped: Yamaha DT50MX
Användarens profilbild
Bruno_yao
Elmoped

Inlägg av Bruno_yao »

Tänkte småklibbor på sidan eller något sånt ;)

Chilla mannen! de va ett sätt att utrycka så ni skulle fatta va jag mena! ;) Allså att jag vill ha gult glas på framlampan, inte fylla hela skiten i rost o sänkan så han kysser backen
2+2 blir alltid 5
Skriv svar