Hjärt smärtor..

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd

Hjärt smärtor..

Inlägg av TechnoMen »

Hej på senaste tiden har jag mekat mycket men min moped + att jag proat på en bilverkstad så jag får även göra mycket där.. Men nu dom tre sista dagarna har jag har ont i hjärtat, det känns som om ett revben skulle gått av och ligger och sticker mot hjärtat men det är de inte alla revben känns hela iaf.. :roll: Men iaf ibland sticker det till och gör skit ont och då lägger jag själklart handen på hjärtat och så slår det som om jag hade sprungit 5 maraton i rad.. Men så fort jag kommer hem och inte håller på med mopeden går det över.. Tänkte om det har något att göra med att jag andas in "gaser" fårn oljor eller något..? Och tänkte även om någon har/haft uppleft samma sak..? :roll:
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Användarens profilbild
Mura
King of the street

Inlägg av Mura »

Olja tveksamt? vad är det för verkstad? är det karosseri och lackering finns det rätt mycket skit man inte kan tåla men en vanlig personbils verkstad finns det nog inte så mycket :S
Bild
Stunt-Virre
Elmoped

Inlägg av Stunt-Virre »

Hade samma när ja praoa. Det är lite stressigt på praoplatsen så jag kunde också få smärtor över bröstet , typ om jag hade rast sedan gick jag ut och verkligen jobba. Det var obekvämt, men du skall nog se att det försvinner när du kommit in i din gamla vardag igen. Men tror inte det är ifrån olja osv. :)
Säljer massvis med Aerox delar och tillbehör, PM och sök det du behöver!
kannebanne
Avstängd

Inlägg av kannebanne »

Garanterat stress, brukar också ha de när jag meckar och sånt
Moped: Yamaha DT50MX
Användarens profilbild
Riejuman
Gasres

Inlägg av Riejuman »

kan mycket väl vara det att du andas in farliga ämnen eftersom ¨då jag var på prao vid ett ställe med mycket oljor och dylikt så fick jag såna "bivärkningar" att jag började blöda näsblod för absålut inget. dat bara kom mittiallt. så tror nog att det är ångor och gaser som orsakat det
Användarens profilbild
Jonas
Legenden

Inlägg av Jonas »

Jag har haft liknande stickningar hela min uppväxt, det är inte hjärtat även fast det känns som det. Jag får det oftast på vänster sida och man får smått panik och tror att det är hjärtattack på G! Men det är ofarligt, om det kommer oftare och oftare så kan du ringa sjukupplysningen, dom frågar ditt problem så får du ett svar i telefonen om vad det kan vara och om det är värt att kolla upp etc.

Telefonnummer:
1177

Hemsida:
http://www.1177.se/
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd

Inlägg av TechnoMen »

Jonas skrev:Jag har haft liknande stickningar hela min uppväxt, det är inte hjärtat även fast det känns som det. Jag får det oftast på vänster sida och man får smått panik och tror att det är hjärtattack på G! Men det är ofarligt, om det kommer oftare och oftare så kan du ringa sjukupplysningen, dom frågar ditt problem så får du ett svar i telefonen om vad det kan vara och om det är värt att kolla upp etc.

Telefonnummer:
1177

Hemsida:
http://www.1177.se/
tack! :)

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
Användarens profilbild
Z-K
Avstängd

Inlägg av Z-K »

får det också ibland om jag vet av att jag inte har gjort allt jag ska behöva göra.

ibland kommer det bara random när man har sovit för lite :P
GE FAN I MEJ! :wink:

Äre någon jag hatar så är det du! SickRazer
Du Lär se vilket Problem du har fått! :/ Du skulle lyssnat på mej!
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

värst vad allt händer dig!

du var inte kapten på titanic med?

men jag kan tyvärr inte hjälpa dig med dina hjärtproblem..
Användarens profilbild
friberg
Varnad

Inlägg av friberg »

jag har samma problem som dig, men jag får det typ 2-3 gånger i veckan och jag vet inte vad det är som gör det, men när jag får ont och rör på mig lite så går det bort,
*fult ord* mods
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd

Inlägg av TechnoMen »

PK skrev:värst vad allt händer dig!

du var inte kapten på titanic med?

men jag kan tyvärr inte hjälpa dig med dina hjärtproblem..
Tyvärr.. om jag var det skulle aldrig skiten gått under.. :roll:

Bild
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Skulle ett revben vara av så skulle det vara väldigt blått.
Skriv svar