bensinskalle skrev:Ett tips är ju att ringa t.ex. något yamahacenter, eller vad du nu har för lokala mopedhandlare, och frågar om dom vill göra ett litet samarbete.
Säg att du representerar TSR ( nästan 30.000 medlemmar ), flera hundra läsare dagligen, och att du skulle vilja provköra så många modeller som möjligt samt snacka lite allmänt med dem, för att sedan skriva en artikel om mopederna och då eventuellt ha med butiken som sponsor. Då blir de troligen samarbetskåta som fan, och dom kommer nästan göra ett event av din lilla provkörning
Provköra får du säkert göra ändå, men jag tror de blir mycket mer samarbetsvilliga om du förklarar läget
Tror inte Jonas skulle säga nej till något sådant i alla fall
Det behöver du inte sägaPK skrev:bensinskalle skrev:Ett tips är ju att ringa t.ex. något yamahacenter, eller vad du nu har för lokala mopedhandlare, och frågar om dom vill göra ett litet samarbete.
Säg att du representerar TSR ( nästan 30.000 medlemmar ), flera hundra läsare dagligen, och att du skulle vilja provköra så många modeller som möjligt samt snacka lite allmänt med dem, för att sedan skriva en artikel om mopederna och då eventuellt ha med butiken som sponsor. Då blir de troligen samarbetskåta som fan, och dom kommer nästan göra ett event av din lilla provkörning
Provköra får du säkert göra ändå, men jag tror de blir mycket mer samarbetsvilliga om du förklarar läget
Bra ide! får ta och göra detdock så har jag ju inget klass1-kort..
han sa bara modeller inte bara moppemodellerMattyyy skrev:Läs vad PK skrev nyss. Om du inte fattar så ska du troligen gå till en läkare för undersökningpotog skrev:Ja ha... Ge oss en artikel om alla dom nya R/T cylindrarna
eller så kör du i inhägnat område eller någeZX skrev:Det behöver du inte sägaPK skrev:bensinskalle skrev:Ett tips är ju att ringa t.ex. något yamahacenter, eller vad du nu har för lokala mopedhandlare, och frågar om dom vill göra ett litet samarbete.
Bra ide! får ta och göra detdock så har jag ju inget klass1-kort..
jaja. men nu ska jag göra några mopedmodeller först och främst...potog skrev:han sa bara modeller inte bara moppemodellerMattyyy skrev:Läs vad PK skrev nyss. Om du inte fattar så ska du troligen gå till en läkare för undersökningpotog skrev:Ja ha... Ge oss en artikel om alla dom nya R/T cylindrarna
å med tanke på att rubriken är ... Vad vill ni ha för mopedartiklar?
mycket roligare om det handlar om delar .... för vem vill punga ut 30k på e moppe .... visst kul med fakta men roligare om det var på delar!
k-skåpet skrev:Jag skulle vilja ha en genomförlig artikel om skillnaden på rrx/mrx/ smx (om det änns finns vissa säger det o vissa inte) och powerup o allt sånt!
Dessa två skulle vara mycket intresanta att läsa om så tycker du skall skriva om någon av dessapotog skrev:Neos vs aerox i förklarande tex