Berkaboi skrev:Hoppas det är lugnt att jag frågar här men tror ni Derbi XTreme däck passar direkt på en Gilera RCR 06:a?
Snackar du däck lr fälgar nu? är det cross lr sm? du kan nog ge en hel del mer info!
Jo jag kom på det efter. Men snackar ju om 17 tums fälgar och med sm däck på. Har cross däck på nu så ska skaffa nya fälgar. Så om jag köper 17 tum med sm däck från Derbi xtreme går de på direkt eller är det mer saker jag måste byta?
DT50rMacko skrev:
Fast dom klagar ju även om det var en bugg eller ej så du vet!
Det bugga fortfarande för honom.
[spoiler]dom klagar kanske på helt onödiga inlägg med så vi kanske åker på varsin varning om vi inte passar oss nu [/spoiler]
aha! sluta posthunta då Erik!
keften markus.
Berkaboi skrev:
k-skåpet skrev:
Berkaboi skrev:Hoppas det är lugnt att jag frågar här men tror ni Derbi XTreme däck passar direkt på en Gilera RCR 06:a?
Snackar du däck lr fälgar nu? är det cross lr sm? du kan nog ge en hel del mer info!
Jo jag kom på det efter. Men snackar ju om 17 tums fälgar och med sm däck på. Har cross däck på nu så ska skaffa nya fälgar. Så om jag köper 17 tum med sm däck från Derbi xtreme går de på direkt eller är det mer saker jag måste byta?
Senda Xtreme och gilera rcr är exakt samma moppe så de ska funka fint.
Dock får du tänka på hastighetsmätargrejen, sätter du på 17-tummare och har 21"-mätargrej vid hjulet så kommer den visa för hog hastighet
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae
"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Berkaboi skrev:Jo jag kom på det efter. Men snackar ju om 17 tums fälgar och med sm däck på. Har cross däck på nu så ska skaffa nya fälgar. Så om jag köper 17 tum med sm däck från Derbi xtreme går de på direkt eller är det mer saker jag måste byta?
Dock får du tänka på hastighetsmätargrejen, sätter du på 17-tummare och har 21"-mätargrej vid hjulet så kommer den visa för hog hastighet
Grymt snällt att du svarade har hört att hastighetsmätaren kan krångla men det går väll att fixa ganska enkelt? Får väll se om det blir några däck inhandlade till sommaren
k-skåpet skrev:
Grymt snällt att du svarade har hört att hastighetsmätaren kan krångla men det går väll att fixa ganska enkelt? Får väll se om det blir några däck inhandlade till sommaren
Berkaboi skrev: