okej. Jo jag har en ny kopplingfjäder men den är inte bytt. Får väll testa att byta den oxå. Jo ska beställa ett munstyckeset så får jag testa vilket som behövs. Kopplingsfjärden får jag testa byta. TackarGileraIce04 skrev:har du bytt kopplingsfjädrar? Om du har det, (om det är Hebo) så måste du knipsa av en liten bit av fjädern.. Min gjorde också så som du sa..
När du byter till sportluftfilter så måste du gå upp några mm på munstycken..
Juste jag har en film på det med nya luftfiltret. Det funkade i typ 1min sen stängdes den av. Hur lägger man upp filmer då ?:O Kan ladda upp den så får ni höra hur den låter. Fast på filmen lät den bra vad jag minns.demmuus95 skrev:skulle vara bra ifall du la upp en film så man ser och hör hur den beter sig!![]()
men jag tror att den antingen får för mycket eller för lite soppa, dock väldigt svårt och avgöra sånt bara med en beskrivning så lägg gärna upp en fim!![]()
kan ju även såklart ha med variatorn och göra men svårt och avgöra nu.
Benjaa14 skrev:Juste jag har en film på det med nya luftfiltret. Det funkade i typ 1min sen stängdes den av. Hur lägger man upp filmer då ?:O Kan ladda upp den så får ni höra hur den låter. Fast på filmen lät den bra vad jag minns.demmuus95 skrev:skulle vara bra ifall du la upp en film så man ser och hör hur den beter sig!![]()
men jag tror att den antingen får för mycket eller för lite soppa, dock väldigt svårt och avgöra sånt bara med en beskrivning så lägg gärna upp en fim!![]()
om du har windows så kan du göra de via windows live movie makerBenjaa14 skrev:Juste jag har en film på det med nya luftfiltret. Det funkade i typ 1min sen stängdes den av. Hur lägger man upp filmer då ?:O Kan ladda upp den så får ni höra hur den låter. Fast på filmen lät den bra vad jag minns.demmuus95 skrev:skulle vara bra ifall du la upp en film så man ser och hör hur den beter sig!![]()
jo jag kan fixa den men vet inte hur man laddar upp den här på tsr.GileraIce04 skrev:om du har windows så kan du göra de via windows live movie makerBenjaa14 skrev:Juste jag har en film på det med nya luftfiltret. Det funkade i typ 1min sen stängdes den av. Hur lägger man upp filmer då ?:O Kan ladda upp den så får ni höra hur den låter. Fast på filmen lät den bra vad jag minns.demmuus95 skrev:skulle vara bra ifall du la upp en film så man ser och hör hur den beter sig!![]()
Ba ladda upp den på youtube, sen kopiera länken o klistra in här =)Benjaa14 skrev:jo jag kan fixa den men vet inte hur man laddar upp den här på tsr.GileraIce04 skrev:om du har windows så kan du göra de via windows live movie makerBenjaa14 skrev: Juste jag har en film på det med nya luftfiltret. Det funkade i typ 1min sen stängdes den av. Hur lägger man upp filmer då ?:O Kan ladda upp den så får ni höra hur den låter. Fast på filmen lät den bra vad jag minns.
Så håller på att laddar upp den på YT. Finns uppe nuGileraIce04 skrev:Ba ladda upp den på youtube, sen kopiera länken o klistra in här =)Benjaa14 skrev:jo jag kan fixa den men vet inte hur man laddar upp den här på tsr.GileraIce04 skrev: om du har windows så kan du göra de via windows live movie maker