någon som vet om ett orginal vevparti i en gilera stalker 30

Allt som rör Scootrar och inte passar in i de ovan nämnda kategorierna. Tips, lack mm
viggo
Elmoped

någon som vet om ett orginal vevparti i en gilera stalker 30

Inlägg av viggo »

någon som vet om ett orginal vevparti i en gilera stalker 30 moppe klarar av 70 km/h eller kanske lite högre ?
anton96
Farsans gamla zündapp

Re: någon som vet om ett orginal vevparti i en gilera stalke

Inlägg av anton96 »

viggo skrev:någon som vet om ett orginal vevparti i en gilera stalker 30 moppe klarar av 70 km/h eller kanske lite högre ?
om den inte är skit sliten osv, så ja
Användarens profilbild
Gröngöling
Snuten

Inlägg av Gröngöling »

Borde ligga i trimning, och jo jag är rätt säker på att veven inte bör bytas om man inte ska trimma rätt så hårt.
Well do ya, punk?
Användarens profilbild
ET.sm
Farsans gamla zündapp

Inlägg av ET.sm »

Den bör kunna klara av 70km/h om inte lite högre!, Annars ifall du ska köpa 70cc så bör du nog byta vev.. så länge inte veven eller något liknade är slitet så ska det gå utmärkt!
Användarens profilbild
Nutbreaker
Kinaraket

Inlägg av Nutbreaker »

japp det kommer den göra, jag har flr mig att det är stalker veven som klarar sig ända upp till midrace :)
Stuntriding is not a crime!
Användarens profilbild
kevinspeedfight
Farsans gamla zündapp

Inlägg av kevinspeedfight »

tänk på att mopeder är ostypta när dom görs för i vissa länder är det helt lagligt att ha en helt ostypt moppe. Det är bara när dom kommer till dom länderna där dom bara får göra 30km/h eller 45km/h dom styps med v-ring, plugg i röret och luftstypningar osv osv. så ett helt urpluggat rör och borttagen v-ring klarar moppen utan problem på lååånga vägar : )
Skriv svar