vafan den vore lätt värd de i finland! ch:n är jävligt dyra jeganade och han har ju ny förgasare och nytt insug på den tror jag och den är svårare att stunta med en scooter
ajonson skrev:till allas info, florre sköter inte sina grejer riktigt 100, han får typ 12.5 för den
Jag har hört det också , men kan inte lyckas sänka priset endå :/ men är de sant att han har knäckt ramen på den 1 gång och bara svetsa ihop de lite halft bra ..
ktm_danielsson skrev:
15k är inte mycket för en CH racing som gått 500mil... Skulle säga att det är precis lagom. Och ja det är lätt o stunta med den där.
jo men den är inte direkt i bra skick?
så jag skulle inte köpt den!
Det är en stunt, den ska inte vara i bra skick, den ska gå o köra sen räcker det.
tycker du så är du skruvad... klart den ändå ska vara i bra skick ÄVEN om det är en stunt!
frankys skrev:
ajonson skrev:till allas info, florre sköter inte sina grejer riktigt 100, han får typ 12.5 för den
Jag har hört det också , men kan inte lyckas sänka priset endå :/ men är de sant att han har knäckt ramen på den 1 gång och bara svetsa ihop de lite halft bra ..
aerox-sami skrev:
Det är en stunt, den ska inte vara i bra skick, den ska gå o köra sen räcker det.
tycker du så är du skruvad... klart den ändå ska vara i bra skick ÄVEN om det är en stunt!
frankys skrev:
jo exakt... skulle letat efter annat
Yeah men fyfan hittade en så fin slider så säljer han den inte nu ....
ingen som vet nån fet stunt moppe i göteborg trakterna
ktm_danielsson skrev:
15k är inte mycket för en CH racing som gått 500mil... Skulle säga att det är precis lagom. Och ja det är lätt o stunta med den där.
För 15k så ska den ju inte bara gå att köra. Då ska det ju vara en Gliiiidare också
Fan besluts ångest typ moppetorka här i Göteborg våren är här ingen moppe har man ( gamla blev stulen ) , fan va ska man göra värt att typ köpa en aerox och stuntkitta eller liknade . kom gärna med tips!
HAHAH den har jag kört, känner den tidigare ägaren, kan säga såhär.
den är inte värd 15k
ser bra ut på bilder man allt sitter ihop med buntband/stripes
den är för högvarvig. vist rätt skön att köra med.. bakbromsen tappar tryck efter några gånger som man har använt den uppe på bakan (bara att ta ner den o pumpa lite på bromsen)
Skulle själv köpa den av han för 12k men blev inte av
Du hade ju satt in dig på en ch.. och så går du över till pulkastunt... mycke fetare att stunta me supermotard!
håller med till tusen att de e faan fetare att kunna stunta med supermotard då det är lite mer skill på det men som sagt är ändå upp till han vad han har lust med!
frankys skrev:Fan besluts ångest typ moppetorka här i Göteborg våren är här ingen moppe har man ( gamla blev stulen ) , fan va ska man göra värt att typ köpa en aerox och stuntkitta eller liknade . kom gärna med tips!
Du kan få köpa min har en stunt aerox 07a 70cc zx-r polini speedcontrol m.m
frankys skrev:Fan besluts ångest typ moppetorka här i Göteborg våren är här ingen moppe har man ( gamla blev stulen ) , fan va ska man göra värt att typ köpa en aerox och stuntkitta eller liknade . kom gärna med tips!
hur mycket ? och var bor du ?
Vet inte riktigt den ligger för 13k på blocket. Bor i Båstad nere i Skåne