Sha! jo, det verkar som att "logga in mig automatiskt-knappen" på alla sidor är håt helvete på min dator. måste likförbannat logga in i stort sett varje gång?
är det någon inställning som gör detta? hur fixar jag det?
edit: Om du har chrome så kan du trycka på blocknyckeln (fast nyckeln) uppe i högra hörnet och sedan gå in på alternativ. När du är inne på alternativ så trycker du på personligt sen borde du se en ruta där det står
Lösenord
Erbjud att spara lösenord
Spara aldrig lösenord
Kolla så "Erbjud att spara lösenord" är i kryssat.
Använder chrome..
Jag är alltid utloggad när jag lämnar sidan och går in på den igen, då får jag gå in på en tråd och klicka på "citera" eller "svara" så kommer jag tillbaka till startsidan, inloggad. (så gör jag för jag orkar inte skriva in anv.namn o lösen all the time)
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae
"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Jag har också chrome och jag blir alltid automatiskt inloggad när jag logga in typ första gången så kryssa jag i logga in automatiskt och logga in, sen fråga chrome om det skulle spara lösenordet valde ja. Har alltid funkat sen dess
XxfredcogxX skrev:Jag har också chrome och jag blir alltid automatiskt inloggad när jag logga in typ första gången så kryssa jag i logga in automatiskt och logga in, sen fråga chrome om det skulle spara lösenordet valde ja. Har alltid funkat sen dess
som killen ovanför sa.. har ni valt spara lösenordet?