jag körde förut med pluggen i luftburken men igår tog jag bort den och bytte munstycke org va 54 men jag bytte till 68 och trodde att moppen skulle gå snabbare men inget ändrades den gick fortfarande bara 65 fattar inte värför??
är det bara för jag inte har bytt vikter än? har orginal vikter
Senast redigerad av zakarooe den 25 februari 2012, 21:01, redigerad totalt 3 gång.
jag körde förut med pluggen i luftburken men igår tog jag bort den och bytte munstycke org va 54 men jag bytte till 68 och trodde att moppen skulle gå snabbare men inget ändrades den gick fortfarande bara 65 fattar inte värför??
Om du kör med trimrör så hoppas jag att du plockat pluggen, ett annats tips är som du redan sagt är lättare vikter och kanske t om dra v-ringen/brickan
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
Om du kör med trimrör så hoppas jag att du plockat pluggen, ett annats tips är som du redan sagt är lättare vikter och kanske t om dra v-ringen/brickan
har tagit bort pluggen men har inte öppnat variatorn men tror du att jag har brickan kvar där :S
Luftpluggen gör ingen skillnad, bara låter mer. Sen ta bort v-ringen om den inte är borta / v brickan. Byt upp i munstycke och sätt i lite lättare vikter. För mig att speedfight har 8-8.5 g original? Går nog inte snabbare, bara lite bättre axx.
Luftpluggen gör ingen skillnad, bara låter mer. Sen ta bort v-ringen om den inte är borta / v brickan. Byt upp i munstycke och sätt i lite lättare vikter. För mig att speedfight har 8-8.5 g original? Går nog inte snabbare, bara lite bättre axx.
Speedfighter nr2 skrev:Ta bort v-ringen/brickan så kommer det göra skillnad , för den sitter nog kvar på din moppe
jag tog bort dom och nu gör den 70+ med orginal vikter
plus en sak, när jag står still med moppen och ska dra på så axxar den segt först sen så drar den på som fan :S