Tjenare tänkte berätta min lilla moppe historia började med att jag var och köpte en gaffel till
cykeln och precis när vi skulle gå så såg jag att det stog en röd moped runt hörnet så jag gick och
kollade på den. Då kommer han jag köpte gaffeln av och frågar om
jag kunde nogonting om moppar ja svarade nae för jag hade alldrig rört en moped innan
han fortsatte och berättade att den inte startade och frågade om jag var intresserad ja tänkte bara jaa jag vill ha en moppe
men så säger pappa mmm vi får se , Senare på veckan när jag ringde min pappa (han jobbade i stockholm) så berättade han
att han hade pratat med han som ägde moppen och att vi skulle hämta den under helgen.
helgen kom och vi skulle hämta den han ville ha 2500 kr för den men lykades pruta ner den till 1500 ^^
senare på året så började jag och farsan felsöka och det visade sig vara ankarplattan(tändningen) som var paj
köpte en ny för 625 kr och sen gick den som en klocka (orginal) och nu vill att den ska se lite unik ut och gå som fan så därför är jag här nu!
STYLING/chassi/pluggar
Underkåpa Mtkt[/]
lacka om till vit/svart [/]
höjnings sats 6 cm[x]
lacka fälgarna svart med polerad kant [/]
nya handtag[/]
dra variatorringen[x]
strypa av cdi'n[x]
Ta bort framstänkan[x]
ta bort b*gläppen[/]
köpa miniblinkers[x]
snabbgas[/]
polera motorblocket/v-kåpan [x]
Nya bromsbackar bak nya olja fram [/]
polera bromshandtag [x]
Dekal trimma mer [x]
Nudebar[/]
modd bakparti [x]
SETUP 2012
2Extreme 70cc bigbore [x]
Leovince tt [x]
Dellorti 17,5mm[/]
multivariator [/]

När ja köpte den sommaren 2010

Våren 2011 Ny lackad !

Evil eyes FRÄNT !!

Hösten 2011 fint skick hade precis monterat höjningen

Fin i lacken va han allt !

Nu kommer de sorgliga hösten 2011 efter en hel del skogs och åker körande så skulle ja en vacker höst kväll sparka ner en portabel vägarbets skylt i vägkanten och tänkte inte på den tunga vikten i botten slog i backen som fan vart galen o sparka hål i framkåpan och sidokåpan

BILDEN BLEV VÄND ÅT FEL HÅL ! men nu är han ny lackad o fin igen

"moddat" bakparti och stage dekal

Röret ja bytte till mig!

På börjad polering av bromshandtagen !

IDAG BESTÄLLDE JAG 2EXTREME 70CC BIGBORE START UP VIDEO NÄR DEN KOMMER HEM ! HA DE BRA PÖJKAR!
FY FAN BAJSA PRECIS NER MIG ! FICK SNUT JAG NYSSS MED BLANK SLITET DÄCK ISGATA PÅ GRUND AV KYLAN FICK JA GASHÄNG! ADRENALIENT PÅ TOPP VILL JA SÄGA ! 90 BÖJ PÅ SNÖ ME GAS HÄNG LÅTER SOM EN JÄVLA SAGA MEN DE ÄR FAN SANT !LYCKADES ATT KOMMA UNDAN OCH INTE RAMLA