brosan ska göra de när han kommer hem,gjorde de i oktober
går den rent då?, så den int får för mycket [/quot
inte efter kolv bytet. allså den orkar inte köra på 4an växel eller i uppförbakar,jag har 80 i munstycke o kör med chock med de hjälper lite ( med chock så orkar den 2 och 3ans växel
TuZx skrev:
brosan ska göra de när han kommer hem,gjorde de i oktober
går den rent då?, så den int får för mycket [/quot
inte efter kolv bytet. allså den orkar inte köra på 4an växel eller i uppförbakar,jag har 80 i munstycke o kör med chock med de hjälper lite ( med chock så orkar den 2 och 3ans växel
Om den går bättre när du använder chocken så är det väl ganska uppenbart att du behöver byta upp dig i munstycke, jag kör själv med 105 munstycke med mitt urpluggade orginal rör, Rieju.
Fem Myror är fler än fyra elefanter
Swe2FX skrev:Om jag har förståt det rätt så börja den gå dåligt när moppen välte? :O
AndersoNN skrev:Vält den åt andra hållet o se om de blir bättre?!
Seriöst dra åt helvete, ingen vill ha dig på forumet längre! Jag säger det alla andra vill säga men inte vågar pga varningar, punkaren du är en jävla mytare utan vänner som sitter hemma o spelar cool när du spränger fbi o ligger med din matte lärare!
Bara dra o sluta göra account här!
OnT Kolla färgen på tändstiftet! Har du monterat kolven rätt?
Seriöst dra åt helvete, ingen vill ha dig på forumet längre! Jag säger det alla andra vill säga men inte vågar pga varningar, punkaren du är en jävla mytare utan vänner som sitter hemma o spelar cool när du spränger fbi o ligger med din matte lärare!
kolven gjorde min brosa åt mig o han gjorde de rätt, men vet någon vilken tjocklek munstycket ska ha (allså 5mm eller 6mm) på orginal förgasare
kolven gjorde min brosa åt mig o han gjorde de rätt, men vet någon vilken tjocklek munstycket ska ha (allså 5mm eller 6mm) på orginal förgasare
MrAndersson skrev: