Har djävulen helt slukat malmö nu? Verkar så?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Har djävulen helt slukat malmö nu? Verkar så?

Inlägg av nippertippan »

http://kvp.expressen.se/nyheter/1.26963 ... valdsdaden

http://tv.expressen.se/nyheter/inrikes/ ... ng-i-malmo

Staden där djävulen själv styr.

Att bo i Malmö måste vara som att bo i helvetet självt nu.
Dags att ta till lite tuffare åtgärder mot buset nu? finns fina fängelsehålor lite varstans att sätta in dem i.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Senda_Stoffe
Avstängd

Inlägg av Senda_Stoffe »

Haha, finns fina områden i malmö och rent ut sagt förjävliga, så det beror ju helt klart på vart man bor. Hela malmö är ju inte ett helvete..
When I was in China on the All-American Ping Pong team, I just loved playing ping-pong with my Flexolite ping pong paddle.
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3

Inlägg av TSR`BakarN »

det är ju så jävla synd att finns sånna människor!! de kan väl ta o skaffa sig ett liv o leva normalt för en gång skull!! :evil:
Användarens profilbild
bönan
Svårstartad skrothög

Inlägg av bönan »

en förort är en förort.ett villa område är ett villa område.lika dant i Göteborg med
natural born writers Göteborg
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

bönan skrev:en förort är en förort.ett villa område är ett villa område.lika dant i Göteborg med
Hur länge till?
bara en tidsfråga innan stan krisar helt.
Jag skulle inte bosätta mig NÅGONSTANS i Göteborg nu längre, inte ens områden som Långedrag och liknande, lika djävligt där ute.
I Malmö skulle jag kunna bosätta på ett villkor, att jag skulle få licens att döda och få inneha en kalashninov bakom dörren, skarpladdad.
Användarens profilbild
bönan
Svårstartad skrothög

Inlägg av bönan »

visst e det sjukt men blir bara sjukare för varje ny generation som växer upp!!nu för tiden så springer kidsen runt med kniv o spelar över,kan gå fel då..
Senda_Stoffe
Avstängd

Inlägg av Senda_Stoffe »

nippertippan skrev:
bönan skrev:en förort är en förort.ett villa område är ett villa område.lika dant i Göteborg med
Hur länge till?
Jag skulle inte bosätta mig NÅGONSTANS i Göteborg nu längre, inte ens områden som Långedrag och liknande, lika djävligt där ute.
I Malmö skulle jag kunna bosätta på ett villkor, att jag skulle få licens att döda och få inneha en kalashninov bakom dörren, skarpladdad.
Alltså är du dum eller? tror du att man måste ha en jävla k-pist för att kunna överleva i malmö eller?

Du borde sluta leva i din jävla incest by och komma ut i sverige..
When I was in China on the All-American Ping Pong team, I just loved playing ping-pong with my Flexolite ping pong paddle.
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Senda_Stoffe skrev:
nippertippan skrev:
Hur länge till?
Alltså är du dum eller? tror du att man måste ha en jävla k-pist för att kunna överleva i malmö eller?

Du borde sluta leva i din jävla incest by och komma ut i sverige..
Incestby?
Jag lämnade förorten på grund av dessa apor som huserar i och ställer till kriminalitet i förorten, och jag lever i Sverige, i högsta grad, det Sverige de flesta lever i.
De flesta bor i lugna småstäder eller byar.
Stoffe, nu får du vackert lägga av, du sårar ett rejält antal individer genom dina uttalanden här nu.
bönan skrev:visst e det sjukt men blir bara sjukare för varje ny generation som växer upp!!nu för tiden så springer kidsen runt med kniv o spelar över,kan gå fel då..
Kan gå fel? Det är predestinerat till att gå åt helvete.
för att toucha den känsliga invandrarfrågan, så är det inte förstagenerationen som ger problemen, det är delar av andragenerationen, som är födda här.
Glin och apor som inte har någon som helst respekt för lag och ordning.
Låt oss stanna där i den frågan.
I Göteborg kan man om man vill åka till femman och en kvart senare lämna det med ett skjutvapen i sin "ägo".
bara man betalar.
Användarens profilbild
bönan
Svårstartad skrothög

Inlägg av bönan »

risken är nog större att du lämnar 5an med utan pengar o ev en blåklocka om du inte känner ngn;)
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

bönan skrev:risken är nog större att du lämnar 5an med utan pengar o ev en blåklocka om du inte känner ngn;)
sure?
Du kan inte gissa vad jag blivit erbjuden där.......Allt från tjack till pistoler.
ville inte nåt av det.

fast å andra sidan, polisen vet det också.
och suger ett antal dylika halvfigurer dagligen.
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

säg nej till islameringen?? :/
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

potog skrev:säg nej till islameringen?? :/
Nja, kan delvis hålla med, men inte i allt.
extrem islam slipper vi gärna.
men som sagt, det är inkörsporten till flaming och annat så vi kanske skall stanna där?
Lika mycket pack från kristna länder om jag skall vara ärlig.
pack som pack, var de än kommer ifrån.
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

nippertippan skrev:
men som sagt, det är inkörsporten till flaming och annat så vi kanske skall stanna där?
bara för att det är från kristna länder betyder inte det att dom är kristna :P
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

potog skrev:
nippertippan skrev:
nä, men pack som pack, religionen är en bifråga i sammanhanget.
Inte givet att de som kommer från muslimska länder heller är muslimer.
känner en del fall av bl.a. irakiska kristna som knappast haft vett att sköta sig
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

nippertippan skrev:
potog skrev:
nippertippan skrev: Nja, kan delvis hålla med, men inte i allt.
känner en del fall av bl.a. irakiska kristna som knappast haft vett att sköta sig
True story bro.

men kan ju säga att min generation kommer rösta SD :/
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

potog skrev:
nippertippan skrev:
potog skrev: bara för att det är från kristna länder betyder inte det att dom är kristna :P
True story bro.

precis det man egentligen inte borde göra.

Men det är dags att ändra policies lite när man placerar ut flyktingar, att de inte får välja själva de 10 första åren var de får bo utan sprida ut dem i småbyar, mm så de inte kan bilda egna "kolonier" utan tvingas att acceptera svenska regler och seder.
Finns en del "nyinflyttat" i Vara med, men de kan sköta sig, utom då vissa, som vanligt.
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

nippertippan skrev:
potog skrev:
nippertippan skrev: nä, men pack som pack, religionen är en bifråga i sammanhanget.
True story bro.

Men det är dags att ändra policies lite när man placerar ut flyktingar, att de inte får välja själva de 10 första åren var de får bo utan sprida ut dem i småbyar, mm så de inte kan bilda egna "kolonier" utan tvingas att acceptera svenska regler och seder.
Finns en del "nyinflyttat" i Vara med, men de kan sköta sig, utom då vissa, som vanligt.
Jag känner ju att man kan ju inte ta in folk om vi inte kan ta hand om dom som redan är i landet...
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

potog skrev:
nippertippan skrev:
potog skrev: True story bro.

Jag känner ju att man kan ju inte ta in folk om vi inte kan ta hand om dom som redan är i landet...
Man kan ha olika åsikter om det där.
Användarens profilbild
Aprilia-Mx
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Aprilia-Mx »

Bara jag som har en --->Känsla<---- av att SD kommer öka extremt i antalet röster nästa val?? :P
Rädda liv. Kör som en kvinna!

Följ gärna på Instagram! :) J_HBJERKENSJO :)
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Aprilia-Mx skrev:Bara jag som har en --->Känsla<---- av att SD kommer öka extremt i antalet röster nästa val?? :P
risken finns, tyvärr.
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

nippertippan skrev:
Aprilia-Mx skrev:Bara jag som har en --->Känsla<---- av att SD kommer öka extremt i antalet röster nästa val?? :P
risken finns, tyvärr.
Tyvärr, nejdå jag tycker det är fullkomligt bra, ut med packet förfan!
om dem inte kan sköta sig så ska dem fan inte vara här,

Min åsikt: ut med packet som är här, eller sluta ta in mer invandrare och "ta hand" om dem som redan är här
Användarens profilbild
JagHarEnDerbi
Farsans gamla zündapp

Inlägg av JagHarEnDerbi »

nippertippan skrev:
potog skrev:
nippertippan skrev: nä, men pack som pack, religionen är en bifråga i sammanhanget.
True story bro.

Skulle helst se att dom samlar alla i ett "invandrarreservat" för att sedan sortera ut dom som passar i Sverige.
yamaha-anton
Elmoped

Inlägg av yamaha-anton »

jaa SD kommer få en stor roll i riksdagen och då blir det nog ändring i invandringspolitiken. Många som är föda på 90 kommer nog rösta SD för dom har växt upp med dessa invandrare.
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

JagHarEnDerbi skrev:
nippertippan skrev:
potog skrev: True story bro.

Skulle helst se att dom samlar alla i ett "invandrarreservat" för att sedan sortera ut dom som passar i Sverige.
Ja egentligen, det är ju enklare att sätta dem i stängda läger och låta dem leva rövare där och ta kål på sig själva istället för att drabba övriga Sverige, än att försöka bryta segregeringen.

Deras mentalitet måste helt klart ändras. Något måste ju få dem att inse att de inte lever i ett outlaw land längre och folk blir ju bara mer och mer förbannade och en vacker dag slår det tillbaka väldigt hårt, även på de som verkligen behöver hjälp.

Vi har faktiskt haft ett asylboende i min hemstad under något år. De är ju rätt roliga prickar, de klagar och skäller bland annat på att maten är dålig. De får gratis mat och de som lagar maten äter själv av den. Dessutom brann boendet ner i veckan. Vem kan ha orsakat det måntro?

Och sen åter igen, när man tröttnar och protesterar på detta blir man kallad rasist och är plötsligt syndabocken. Det är vårt fel att invandrarna inte kan sköta sig.....
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Skriv svar