Hur länge till?bönan skrev:en förort är en förort.ett villa område är ett villa område.lika dant i Göteborg med
Alltså är du dum eller? tror du att man måste ha en jävla k-pist för att kunna överleva i malmö eller?nippertippan skrev:Hur länge till?bönan skrev:en förort är en förort.ett villa område är ett villa område.lika dant i Göteborg med
bara en tidsfråga innan stan krisar helt.
Jag skulle inte bosätta mig NÅGONSTANS i Göteborg nu längre, inte ens områden som Långedrag och liknande, lika djävligt där ute.
I Malmö skulle jag kunna bosätta på ett villkor, att jag skulle få licens att döda och få inneha en kalashninov bakom dörren, skarpladdad.
Incestby?Senda_Stoffe skrev:Alltså är du dum eller? tror du att man måste ha en jävla k-pist för att kunna överleva i malmö eller?nippertippan skrev:Hur länge till?bönan skrev:en förort är en förort.ett villa område är ett villa område.lika dant i Göteborg med
bara en tidsfråga innan stan krisar helt.
Jag skulle inte bosätta mig NÅGONSTANS i Göteborg nu längre, inte ens områden som Långedrag och liknande, lika djävligt där ute.
I Malmö skulle jag kunna bosätta på ett villkor, att jag skulle få licens att döda och få inneha en kalashninov bakom dörren, skarpladdad.
Du borde sluta leva i din jävla incest by och komma ut i sverige..
Kan gå fel? Det är predestinerat till att gå åt helvete.bönan skrev:visst e det sjukt men blir bara sjukare för varje ny generation som växer upp!!nu för tiden så springer kidsen runt med kniv o spelar över,kan gå fel då..
sure?bönan skrev:risken är nog större att du lämnar 5an med utan pengar o ev en blåklocka om du inte känner ngn;)
Nja, kan delvis hålla med, men inte i allt.potog skrev:säg nej till islameringen?? :/
bara för att det är från kristna länder betyder inte det att dom är kristnanippertippan skrev:Nja, kan delvis hålla med, men inte i allt.potog skrev:säg nej till islameringen?? :/
extrem islam slipper vi gärna.
men som sagt, det är inkörsporten till flaming och annat så vi kanske skall stanna där?
Lika mycket pack från kristna länder om jag skall vara ärlig.
pack som pack, var de än kommer ifrån.
nä, men pack som pack, religionen är en bifråga i sammanhanget.potog skrev:bara för att det är från kristna länder betyder inte det att dom är kristnanippertippan skrev:Nja, kan delvis hålla med, men inte i allt.potog skrev:säg nej till islameringen?? :/
men som sagt, det är inkörsporten till flaming och annat så vi kanske skall stanna där?
True story bro.nippertippan skrev:nä, men pack som pack, religionen är en bifråga i sammanhanget.potog skrev:bara för att det är från kristna länder betyder inte det att dom är kristnanippertippan skrev: Nja, kan delvis hålla med, men inte i allt.
Inte givet att de som kommer från muslimska länder heller är muslimer.
känner en del fall av bl.a. irakiska kristna som knappast haft vett att sköta sig
precis det man egentligen inte borde göra.potog skrev:True story bro.nippertippan skrev:nä, men pack som pack, religionen är en bifråga i sammanhanget.potog skrev: bara för att det är från kristna länder betyder inte det att dom är kristna
känner en del fall av bl.a. irakiska kristna som knappast haft vett att sköta sig
men kan ju säga att min generation kommer rösta SD :/
Jag känner ju att man kan ju inte ta in folk om vi inte kan ta hand om dom som redan är i landet...nippertippan skrev:precis det man egentligen inte borde göra.potog skrev:True story bro.nippertippan skrev: nä, men pack som pack, religionen är en bifråga i sammanhanget.
Men det är dags att ändra policies lite när man placerar ut flyktingar, att de inte får välja själva de 10 första åren var de får bo utan sprida ut dem i småbyar, mm så de inte kan bilda egna "kolonier" utan tvingas att acceptera svenska regler och seder.
Finns en del "nyinflyttat" i Vara med, men de kan sköta sig, utom då vissa, som vanligt.
Man kan ha olika åsikter om det där.potog skrev:Jag känner ju att man kan ju inte ta in folk om vi inte kan ta hand om dom som redan är i landet...nippertippan skrev:precis det man egentligen inte borde göra.potog skrev: True story bro.
Men det är dags att ändra policies lite när man placerar ut flyktingar, att de inte får välja själva de 10 första åren var de får bo utan sprida ut dem i småbyar, mm så de inte kan bilda egna "kolonier" utan tvingas att acceptera svenska regler och seder.
Finns en del "nyinflyttat" i Vara med, men de kan sköta sig, utom då vissa, som vanligt.
Tyvärr, nejdå jag tycker det är fullkomligt bra, ut med packet förfan!nippertippan skrev:risken finns, tyvärr.Aprilia-Mx skrev:Bara jag som har en --->Känsla<---- av att SD kommer öka extremt i antalet röster nästa val??
Skulle helst se att dom samlar alla i ett "invandrarreservat" för att sedan sortera ut dom som passar i Sverige.nippertippan skrev:precis det man egentligen inte borde göra.potog skrev:True story bro.nippertippan skrev: nä, men pack som pack, religionen är en bifråga i sammanhanget.
Ja egentligen, det är ju enklare att sätta dem i stängda läger och låta dem leva rövare där och ta kål på sig själva istället för att drabba övriga Sverige, än att försöka bryta segregeringen.JagHarEnDerbi skrev:Skulle helst se att dom samlar alla i ett "invandrarreservat" för att sedan sortera ut dom som passar i Sverige.nippertippan skrev:precis det man egentligen inte borde göra.potog skrev: True story bro.