tjenare var inne och kolla på youtube och jag hittar inga lite nyare klipps på andreas gustafsson hittar inte hans hemsida heller kan det vara så att denna stora talang har slutat? ;O
Hugge66 skrev:tjenare var inne och kolla på youtube och jag hittar inga lite nyare klipps på andreas gustafsson hittar inte hans hemsida heller kan det vara så att denna stora talang har slutat? ;O
puh tur att jag läste fel trodde ni menade alexander the mauler gustafsson XD
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."
Han har inte slutat, ja han sålde sin för han köpte en ny som han håller på att bygga upp. Kan även medela att han går runt med ett brutet ben just nu oxå..
Mura skrev:jag hitta han på garaget för ett tagsen kmr inte ihåg vad han hette men han drifta med en bmw iaf
Han tävlar (eller tävlar vet jag inte) men han kör drifting i alla fall nu för tiden. Han har en volvo 240 75-76 som har stoppat ner ett b230f(t/k) block i och stoppat dit stor turbo på.
Så nu vet alla vad han gör och vad han kör.
reserverar mig för stavfel, druckit en halvliter absolut så är inte 100% nykter för nuvarande...
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
han var iaf sveriges bästa och så var han ju sponsrad av yamaha
"Sveriges bästa" 2005 sen kom bättre stuntare , liten lista på folk som är bättre än honom om det är så viktigt:
Dino
josef
malte
köllås
decca
crill
marcus_136
andrelli
men visst "han är sveriges bästa" hahaha
om du läser ordentligt kan du se att jag skrev att han var iaf sveriges bästa det betyder inte att han e det nu... sen behöver du inte lägga upp en hela lista med folk för att jag ska fatta.. och jag undra bara om han hade slutat stunta och det verkar så ju men tack iaf
Hugge66 skrev:
han var iaf sveriges bästa och så var han ju sponsrad av yamaha
"Sveriges bästa" 2005 sen kom bättre stuntare , liten lista på folk som är bättre än honom om det är så viktigt:
Dino
josef
malte
köllås
decca
crill
marcus_136
andrelli
men visst "han är sveriges bästa" hahaha
om du läser ordentligt kan du se att jag skrev att han var iaf sveriges bästa det betyder inte att han e det nu... sen behöver du inte lägga upp en hela lista med folk för att jag ska fatta.. och jag undra bara om han hade slutat stunta och det verkar så ju men tack iaf
Swampen skrev:Han har inte slutat, ja han sålde sin för han köpte en ny som han håller på att bygga upp. Kan även medela att han går runt med ett brutet ben just nu oxå..
Källa?`Pimpstar o polare där ifrån
Hahaha jävla pajjas! andreas har slutat stunta, han kör numera bil i getaway in stockholm filmerna.. sen så vill jag jättegärna veta vem i pimpstar du känner hahah. Sen så vet inte ens pimpstar vem han är..
Swampen skrev:Han har inte slutat, ja han sålde sin för han köpte en ny som han håller på att bygga upp. Kan även medela att han går runt med ett brutet ben just nu oxå..
Källa?`Pimpstar o polare där ifrån
Hahaha jävla pajjas! andreas har slutat stunta, han kör numera bil i getaway in stockholm filmerna.. sen så vill jag jättegärna veta vem i pimpstar du känner hahah. Sen så vet inte ens pimpstar vem han är..
win
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."