beslutånest vilken ska jag köpa!

Allt som rör Scootrar och inte passar in i de ovan nämnda kategorierna. Tips, lack mm
hugo365
Elmoped

beslutånest vilken ska jag köpa!

Inlägg av hugo365 »

tjaa,, jag ska köpa moppe nu och vill veta vilken av de här mopparna har bäst acc original beta ark, yamaha slider, ludix snake eller ludix blaster. mvh
Senast redigerad av hugo365 den 29 januari 2012, 18:50, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Älg
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Älg »

ludix blaster ska tydligen ha ganska så bra acc original. Men det är väl inte så stor skillnad. Jag hade kört på slidern.
Användarens profilbild
moppenissen96
Kinaraket

Inlägg av moppenissen96 »

Köpte först en Speedfight 02a , gick nån vecka sen blev jag hur missnöjd som helst för att den var ''gammal'' så jag sålde den och köpte en speedfight 09a , blev nöjd och den gick väldigt bra och man satt skönt på den men om jag hade bestämmt mig nu så hade jag köpt en Derbi DRD limtied edition eller en DRD PRO

Men köp en speedfight om du vill ha maximal komfort för både dig och passageraren om du ska ha skooter annars köp en drd! :wink:

BTW : speedfight har bra axx , fast alla tvåtaktare har typ samma ! 8)
Avverkade moppar & A-traktorer

5x Speedfight
4x Aerox
2x Slider
3x Viva city
1x Derbi Senda
2x Yamaha FS1
2x Baotian
Volvo 240 turbo okapad
2x Volvo 744 kapad

Nuvarande fordon

BMW 320 M-sport E46
Speedfight 2 09
saamu3lsson
Elmoped

Inlägg av saamu3lsson »

både slider och blaster har gott acc. dock tycker jag att slidern känns " mer moppe för pengarna" :) annars köp en Derbi och va den nöjdaste 15åringen i världen ;)
Skriv svar