Aerox fälgar på Vivacity gaffel och Speedfight motorblock

Allt som rör Scootrar och inte passar in i de ovan nämnda kategorierna. Tips, lack mm
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Aerox fälgar på Vivacity gaffel och Speedfight motorblock

Inlägg av Mattyyy »

Tjenare jag ska byta framgaffel på min speedfight så jag slipper den jävla singel armen. Men nu har jag börjat fundera på att sätta dit ett par Sr5o fälgar eller helst ett par Aerox fälgar men går det ens att göra och om det går är det bara att smacka dit fälgarna på gaffeln eller måste man fixa nya distanser eller borra gaffeln? Samma sak med bakfälgen jag har Speedfight Vattenkyld alltså med skivbroms så då om jag har förstått det hela rätt så passar fälgarna direkt på stämmer det eller blir det mycket mod och grejer på blocket?
timboo-96
Elmoped

Re: Aerox fälgar på Vivacity gaffel och Speedfight motorbloc

Inlägg av timboo-96 »

Mattyyy skrev:Tjenare jag ska byta framgaffel på min speedfight så jag slipper den jävla singel armen. Men nu har jag börjat fundera på att sätta dit ett par Sr5o fälgar eller helst ett par Aerox fälgar men går det ens att göra och om det går är det bara att smacka dit fälgarna på gaffeln eller måste man fixa nya distanser eller borra gaffeln? Samma sak med bakfälgen jag har Speedfight Vattenkyld alltså med skivbroms så då om jag har förstått det hela rätt så passar fälgarna direkt på stämmer det eller blir det mycket mod och grejer på blocket?
tror att du kommer behöva en distans till fram ialla fall bak vet jag inte fråga moppepojk26 här på forumet han har gjort de på sin viva
Skriv svar