HJÄLP!!

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc
Användarens profilbild
draceN96
Farsans gamla zündapp

HJÄLP!!

Inlägg av draceN96 »

Tja letar efter en MYCKET kunnig kille. är själv ganska high på datorer ;) ehmm jo till problemet. har en gammal spel dator med win xp . och ati grafikkort (ati mobility x600) och jag har formaterat om datorn ca 8ggr. jag har igång datorn efter omformatering och instalerar allt , startar om då hör jag windows xp startas med bara vitt på skärmen (har väntat typ 10tim) så jag kan köra felsäkert läge utan problem och IBLAND funkar de senaste inställningarna som fungerade. fett jobbigt. har provat instalera ati drivrutinerna på nytt om och om igen. dock när jag kör de senaste inställningarna som fungerade kommer det upp att ati vad det nu heter inte kunde köras. men det är ju bara fin lir vad jag vet (cylastic eller vad det heter) ngn som vet vad problemet är och kan hjälpa mej?
kolla mitt Derbi Senda x-race 04 projekt: http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=31150
>(ångrar mej att jag inte la upp Rieju drac / hyper projektet :( men kolla mitt galeri så ser du LITE av det )
Användarens profilbild
draceN96
Farsans gamla zündapp

bump

Inlägg av draceN96 »

bump
kolla mitt Derbi Senda x-race 04 projekt: http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=31150
>(ångrar mej att jag inte la upp Rieju drac / hyper projektet :( men kolla mitt galeri så ser du LITE av det )
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Vet inte riktigt om tsr är rätt forum att fråga på men man kan ju alltid försöka! ;) Något annat du kan försöka ge dig på är en vettig topic nästa gång.
Senast redigerad av ktm_danielsson den 12 december 2011, 18:40, redigerad totalt 1 gånger.
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Jetforce_Dahlin
Jetforce #1
Kontakt:

Inlägg av Jetforce_Dahlin »

Som sagt, TSR är nog inte rätt forum ;)
Prove sweclockers. Där får du garanterat svar ;)
Polis: Hur fort går den här mopeden då?
Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

Klockren topic, bump efter 1minut att tråden har skapats, ja du är ett riktigt geni!

-------

läs reglerna
Låst