ja ungefär men då har ganska många frågor gällande detta så chillaMattyyy skrev:wow jag trodde att du visste att det ska vara i setup-tråden
Alltså 12:a har du ju bara i början för att inte slå runt? och typ ha stöd för fotenVictorh skrev:ja ungefär men då har ganska många frågor gällande detta så chillaMattyyy skrev:wow jag trodde att du visste att det ska vara i setup-tråden
senså kommer den stiga lätt med dendär setupen?
hjälper snabbgas något som att hålla balansen eller liknande och vad annat änn höjningssats underlättar? (12:a)förståss
ändrar topic till mer passnde
moppepojk skrev:Alltså 12:a har du ju bara i början för att inte slå runt? och typ ha stöd för fotenVictorh skrev:ja ungefär men då har ganska många frågor gällande detta så chillaMattyyy skrev:wow jag trodde att du visste att det ska vara i setup-tråden
hjälper snabbgas något som att hålla balansen eller liknande och vad annat änn höjningssats underlättar? (12:a)förståss
Skyliner34 skrev:För han är bögjoar skrev:Varför älskar KTM_Danielsson finnar så jävla mycket?
Jo men 12:an skrapar ju i marken, och när du lärt dig stnta och annvända båda bromsarna så behöver du ju ingen? När man är osäker sparar man ju på lysen och kåpor med 12:a oxåNeosTobbe skrev:moppepojk skrev:Alltså 12:a har du ju bara i början för att inte slå runt? och typ ha stöd för fotenVictorh skrev: ja ungefär men då har ganska många frågor gällande detta så chilla
Vart har du fått det där i från? du kan ju slå runt med tolva med?
Man har den för att den ska underlätta combos och lite sånt små krims krams
Beror väl ganska mycket på viljan och tålamod, men även hur lätt du har att lärapeugeotkillen skrev:hur långt tid brukar det ta att lära sig om man värkligen vill och övar 4 timmar på dag?