För dom som e som mig som gillar att cykla/trail/cross så ser det ganska kul utDerbiMoppe skrev:Äntligen (!!!) en el cross!! EL FTW!!
HAHAHA! Håller med!ValoPallo skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=usfiAsWR4qU[/youtube]
Det enda jag kan beskriva med, haha
Ser att du hänger på Existenz.seDiNozzan skrev:Så jäkla FETT!
varför skulle han va just på existenz.se?* skrev:Ser att du hänger på Existenz.seDiNozzan skrev:Så jäkla FETT!
jasså hur?^^ men ja det gör jag^^DT50rMacko skrev:varför skulle han va just på existenz.se?* skrev:Ser att du hänger på Existenz.seDiNozzan skrev:Så jäkla FETT!
jag är inte förvånad att du är det men hur F** såg du det?DiNozzan skrev:jasså hur?^^ men ja det gör jag^^DT50rMacko skrev:varför skulle han va just på existenz.se?* skrev: Ser att du hänger på Existenz.se
haha FAIL!!!yamahadtr skrev:Lite jobbigt när det tar en evighet att ladda och sen kommer man ingenstans på laddningen iallafall.
+1 Dom borde typ bygga in en högtalare så att det låter något! :dmoppepojk skrev:DerbiMoppe skrev:Älskar elmotorer för man får full power vid vilket varv som helst, inte som en sketen 2t som man måste varva som inne helvette
Det ärdet som är vitsen med 2t motorer och vem fn vill åka på något som int låter?.....
Ljudet är ju halva grejenDiNozzan skrev:den som vill köra i stan utan att någon bryr sigmoppepojk skrev:DerbiMoppe skrev:Älskar elmotorer för man får full power vid vilket varv som helst, inte som en sketen 2t som man måste varva som inne helvette
Det ärdet som är vitsen med 2t motorer och vem fn vill åka på något som int låter?.....
Fattar inte vf folk tycker att ljudet är grejen.. Grejen är farten att kunna kontrollera något i hög hastighet att du behöver hålla ballansen på 2-hjul. Det är det som jag tycker är grejen. En kort beskriving en liten kick av adrenalin, sen kommer det ju mer ju faligare bilar det kommer bakom änJansson´s DRD skrev:Ljudet är ju halva grejenDiNozzan skrev:den som vill köra i stan utan att någon bryr sigmoppepojk skrev:
Håller med till 100%. Hur kul skulle det vara att kolla på något som inte låter?Roxxen96 skrev:Hahah el, pinsamt. Man lever bara en gång, då ska man fan me ha 2 takt. Gött ljud, inget litet pipande som el har, skulle tyckt de va pinsamt att köra runt med en el moppe tex, hur ska man lyckas varva lite gött inför brudarna med ett litet pipande ljud?
EDIT: El maskiner använder man i köket osv, el moppe/cross etc är inget man cruisar runt på.. 2 takt ffs. Som gawen sa, det ska lukta bensin efter man kört, det är manligt.
fast du får inte ut lika många hästar ur en elmotor som anlig. för elmotorena har full effekt från början. Så om du har en 40bhp elmortor så kommer det 40hp när du gasar litegranna.joar skrev:GaWeN skrev:Bläää!!!
Vill ha den massiva styrkan av 2/4 takts motorn bara dånar.
Efter man har kört ska de lukta bensin <33333
en elmotor har mycket bättre vrid än både fyrtakt och 2takt (;
300V TRACTION BATTERYValoPallo skrev:"Blää el är för kvinnor riktiga män luktar bensin"
Visst, men jag är lite intresserad av vad ni gör när bensinen tar slut, vilket den håller på att göra