varför går det inte beställa

Diskussioner och frågor om hemsidor, återförsäljare, affärer mm. Obs, inga annonser här!
Användarens profilbild
Tobbe_gp1
Farsans gamla zündapp

varför går det inte beställa

Inlägg av Tobbe_gp1 »

det går inte beställa från twostroke den sista sidan står det bara sidan kan inte visas
Användarens profilbild
peugeotkillen
Varnad

Inlägg av peugeotkillen »

tjena har exakt samma problem så jag skicka ett mejl och fråga och dom sa att dom har blockat vissa för dom beställer utan att hämta ut det så dom förlorar på det . men jag har inte ens beställt
Användarens profilbild
Tobbe_gp1
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Tobbe_gp1 »

alla polare har samma problem så frågan är om deras hemsida bara helt enkelt suger k***
Användarens profilbild
david1996
Svårstartad skrothög

Inlägg av david1996 »

Tobbe_gp1 skrev:alla polare har samma problem så frågan är om deras hemsida bara helt enkelt suger k***
nä funkar fint fint för mig har bara vart att dom glömt nått men det har kommit dagen efter då fick senast igår :)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Tobbe_gp1 skrev:alla polare har samma problem så frågan är om deras hemsida bara helt enkelt suger k***
mature som man säger...

Skicka ett mail till dom och fråga varför!
Är det fel på sidan, så skicka ett mail med artikelnummer o allt så kanske dom kan plocka ihop det iaf.
Användarens profilbild
draceN96
Farsans gamla zündapp

.

Inlägg av draceN96 »

lol. beställer man hämtar man även ut :) man beställer inte om man inte har pengar till det. förstår dom men dom borde ha ngn mer teknisk kille som fixar det där som "bannar" dom som jävl*s eller inte klarar av det. -.- så dom bannar ip adressen och inte alla som det låter i det här fallet :/ hoppas detta löser sig då jag gör en ganska rejäl beställning i jul ;)
kolla mitt Derbi Senda x-race 04 projekt: http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=31150
>(ångrar mej att jag inte la upp Rieju drac / hyper projektet :( men kolla mitt galeri så ser du LITE av det )
Skriv svar