Dricker cirka 0,5 l diesel per mil vilket är
Ganska mycket för
En sådan då de endast ska cirka 0,3-0,35. Någon som
Har tips på anledningar till denna höga förbrukning? Den är nyservad med olja och oljefilter iaf

Jag vet inte alls mycket om mopedbilar men trimmad är den nog knappast! De flesta brukar gå där runt 50-55Gilera4Life skrev:Tack så mycket för tipsen! Försöker faktiskt köra lite snålt och ecodriving vet jag vad det ärmen hur gör man det med automat?
Den är nog lite trimmad för den går 55 o tror nån gasspärr är borta
några stift finns det ej förutom glödstiften då men luftfiltret är väldigt gammalt. Kan det ha något med saken att göra ?
Kom till mej så kan du få ett luftfilterGilera4Life skrev:Tack så mycket för tipsen! Försöker faktiskt köra lite snålt och ecodriving vet jag vad det ärmen hur gör man det med automat?
några stift finns det ej förutom glödstiften då men luftfiltret är väldigt gammalt. Kan det ha något med saken att göra ?
och dom har en v-bricka bortaMotofinne skrev:Jag vet inte alls mycket om mopedbilar men trimmad är den nog knappast! De flesta brukar gå där runt 50-55Gilera4Life skrev:Tack så mycket för tipsen! Försöker faktiskt köra lite snålt och ecodriving vet jag vad det ärmen hur gör man det med automat?
. Oj oj oj en EskilstunaboMattyyy skrev:Kom till mej så kan du få ett luftfilterGilera4Life skrev:Tack så mycket för tipsen! Försöker faktiskt köra lite snålt och ecodriving vet jag vad det ärmen hur gör man det med automat?
Du bor nära så det är lugnt att köra hit
Jag tror faktist att jag såg dig för några dagar sen typ i helgenGilera4Life skrev:. Oj oj oj en EskilstunaboMattyyy skrev:Kom till mej så kan du få ett luftfilterGilera4Life skrev:Tack så mycket för tipsen! Försöker faktiskt köra lite snålt och ecodriving vet jag vad det ärmen hur gör man det med automat?
Du bor nära så det är lugnt att köra hit
har du sett mig i stan ?