Söker Derbi/gilera 30 moppe

Diskussioner och frågor om hemsidor, återförsäljare, affärer mm. Obs, inga annonser här!
Användarens profilbild
babel95
Farsans gamla zündapp

Söker Derbi/gilera 30 moppe

Inlägg av babel95 »

tjena jag undrar vilka moppar som är 30 moppar utav Derbi/gilera.. ska köpa en innan jul.. vet inte om man kan köpa EU moppe kommer ändå plocka bort regg och har inge EU kort bara 30.. men man skriver väl en massa papper på plats då? angående registreringen :lol:
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

en del köper eu och tar bort reggskyllten. dock blir det dyr försäkring och du kommer åka på olovlig körning om du åker fast.

jag säljer min :) 30-moppe :)

men om du letar så slutade dom tillverka 30-moppar 2003 så efter det så är det bara eu :/

men som jag antagligen gör. göper en RIKTIGT fräsh eu som är ganska ny och sen köper en 30-ram och byter :)
Användarens profilbild
babel95
Farsans gamla zündapp

Inlägg av babel95 »

PoWeRKinG skrev:en del köper eu och tar bort reggskyllten. dock blir det dyr försäkring och du kommer åka på olovlig körning om du åker fast.

jag säljer min :) 30-moppe :)

men om du letar så slutade dom tillverka 30-moppar 2003 så efter det så är det bara eu :/

men som jag antagligen gör. göper en RIKTIGT fräsh eu som är ganska ny och sen köper en 30-ram och byter :)
ååh ok :D har två aerox som e 30 moppe men jag e så sjukt taggad på Derbi så de e fan inte sant :D <3 <33 :wink:
Skriv svar