Ja men ett Sp åär väl bra mycket dyrare än ett TK o han kanske inte vill lägga hur mycket pengar som helst på trim? Rätta mig om jag har fel som du definitivt kommer anse att jag har...
Yamaha_rider skrev:Ja men ett Sp åär väl bra mycket dyrare än ett TK o han kanske inte vill lägga hur mycket pengar som helst på trim? Rätta mig om jag har fel som du definitivt kommer anse att jag har...
Om man har lite vett så spar man pengarna och köper ett finare rör alt letar begagnat.
Yamaha_rider skrev:Jaja det är bara min åsikt... Men jag tycker ändå att det är ett helt ok rör o om man jämför med Hebo o gianelli låter de ju lika mycket!
HHAHAHAHHA PÅSÅTR DU ATT GIANELLI OCH Hebo LÅTER LIKA MYCKE SOM TK HAHAHAHAHAHAH AAAA AHAHHAHAHAHA
Yamaha_rider skrev:Jaja det är bara min åsikt... Men jag tycker ändå att det är ett helt ok rör o om man jämför med Hebo o gianelli låter de ju lika mycket!
HHAHAHAHHA PÅSÅTR DU ATT GIANELLI OCH Hebo LÅTER LIKA MYCKE SOM TK HAHAHAHAHAHAH AAAA AHAHHAHAHAHA
Ja.. Vet iallafall att mitt Tk låter lika mycket som min kompis 2T.
TK ska det vara, en polare beställde ett turbikit från twostroke.se
förut hade han metrakit, han vart förvånad vilken skillnad det vart
o spela roll om de låter lite mera än andra rör, polisen fattar väl att det ä trim ändå
david92 skrev:TK ska det vara, en polare beställde ett turbikit från twostroke.se
förut hade han metrakit, han vart förvånad vilken skillnad det vart
o spela roll om de låter lite mera än andra rör, polisen fattar väl att det ä trim ändå
Du har inte tänkt på familjer som har små barn som vill sova när du dånar fram med ditt äckliga tk som låter över hela staden?
jag måste hålla med henry här.. tk är värdelöst och låter mer än vad det går... annars kan du ju köra tk och dra på originaldämpen drar ner ljudnivån en hel del. annars satsa på ett annat rör och köp extra dämpull
klart som fan du ska ha YK det går så inåthälvet mott MK skiten när Mk slutat dra börjar fan TK att dra byte till Tk i da är fan tok nöjd och med ljudet man behöver väll inte liga fullt i smhälet kann väll dra på på stora vägar
att det går som en död råt med det på är nog jävligt fel då måste du ha fel instälningar för Hebo och tk är bästa röret til AM6 och mk och geanelli är bäst till Derbi motorer. kolla gaiden får ni se det är en jävla skilnad på tk och mk tk drar fan så mycket mer i alla fal för mej
Joz skrev:Tk låter högt som in i hel'tte och man tror den ska gå som en skollad råtta men den går som en död råtta
vill du att moppen ska gå som fn så köp ett sp
död råtta!!!??? njaaa skulle inte tro de. går ju som fan!. skaffa fakta istället för att bara slänga ur dig sånt du bara "tror" ä rätt
ljudet ä bara en BONUS
stage6 skrev:köp thower.. dreva typ 15-50 då lär den gör 90-95 och Låter inte mkt..Eftersom det är lågvarvit kommer dEN orka varva ur upp till det den ska orka.