Tjena, imorgon är det halloween-fest i stan(frivilligt med utklädniad). Jag har bara haft lite småfunderingar på att klä ut mig, har inte orkat lägga ner så mycket tanke på det. Men nu såhär kvällen innan blev jag självklart sugen på att klä ut mig imorgon.
Så snälla, hjälp mig att komma på något att klä ut mig till (måste inte vara läskigt). Endast seriösa svar, och jag tänker inte gå och köpa en full maskeraddräkt för några hundra. Och några billiga kostymaffärer finns inte i stan, beställa på internet är självklart för sent.
Hoppas jag inte glömde ngt, hjälp mig nu snälla TSR!
Polis: Hur fort går den här mopeden då? Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Jetforce_Dahlin skrev:
Vill ändå att det ska synas litegrann att det är jag iaf
Sen blir det inte så smidigt med görlsen med ett jävla lakan över hela huvvet
klipp ett tredje hål för *fult ord* så är det löst eller så kan du fråga om di vill joina dig under lakanet
Men jag måste ju kunna visa iaf lite av min snygga nuna för att kunna haffa
Näe, men lite ansikte ska synas iaf
klä ut dig till luffare,klipp sä´önder nångammal skjorta o skita ner nå par jeans ba, erl en gamer, mjukis o headset
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.
Klipp hål i skorna så dom går upp till smalbenen och så ställer du dig i lådan så kommer det se ut som du är en dvärg som står på en låda !
Klipp hål i lådan också så det inte ser failat ut. Skorna kommer att täcka hålet så bästa alternativ är att ta breda skor
Klipp hål i skorna så dom går upp till smalbenen och så ställer du dig i lådan så kommer det se ut som du är en dvärg som står på en låda !
Klipp hål i lådan också så det inte ser failat ut. Skorna kommer att täcka hålet så bästa alternativ är att ta breda skor
Det där var nog den bästa idén som jag har hittat under kvällen, genom TSR, leta på flashback och youtube. Men den funkar inte på mig
Den hade varit klockren, men jag är 192 lång, så för att jag ska kunna bli dvärg lär jag behöva ha skorna vid knäna, och så breda skor har jag inte :/
Det där var nog den bästa idén som jag har hittat under kvällen, genom TSR, leta på flashback och youtube. Men den funkar inte på mig
Den hade varit klockren, men jag är 192 lång, så för att jag ska kunna bli dvärg lär jag behöva ha skorna vid knäna, och så breda skor har jag inte :/
Fan då
Men hur mycket pengar vill du lägga ut för annars kan man ju köpa en såndär heltäckande nät strumpa som man trär över hela sig och sen köpa en svart mask som finns på buttrix och sen typ har på sig hel svarta kläder . Så när man tar av dig masken så är man helt svart under, du ser inte ansiktet alls och sen så ser man ju inte ögonen fast du ser ut Kan nog skrämma en och en annan
Fan då
Men hur mycket pengar vill du lägga ut för annars kan man ju köpa en såndär heltäckande nät strumpa som man trär över hela sig och sen köpa en svart mask som finns på buttrix och sen typ har på sig hel svarta kläder . Så när man tar av dig masken så är man helt svart under, du ser inte ansiktet alls och sen så ser man ju inte ögonen fast du ser ut Kan nog skrämma en och en annan
Men jag bor inte i en sån stor stad, så buttrix finns inte här :/
haha samma sak hände mig i dag. ska oxå på fest men kommer inte lägga några pengar på utklädnad. Men de jag kommer göra är att ta en karton sen ett par hängslor och vara ett malboro cigg paket haha
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig
Jetforce_Dahlin skrev:
Fan då
Men jag bor inte i en sån stor stad, så buttrix finns inte här :/
Tror det går att beställa ! Eller juste det var väl ganska snart ?
Edit: såg nu att det var imorgon :/ Får komma på något simpelt som man kan använda sig av vardagligen då !
D3nnis skrev:haha samma sak hände mig i dag. ska oxå på fest men kommer inte lägga några pengar på utklädnad. Men de jag kommer göra är att ta en karton sen ett par hängslor och vara ett malboro cigg paket haha
Liknande har jag funderat på med, men tänkte att det blir lite drygt på nattbussen hem i typ en halvtimme/40min
Hålan där man bor har bara en "nattklubb" där det ca två gånger i månaden anordnas något för ungdomar. En gång "fjortis" som alla kallar det, d.v.s för högstadiet. Och det var förre helgen, så vi på gymnasiet får nöja oss med den här helgen
Hålan där man bor har bara en "nattklubb" där det ca två gånger i månaden anordnas något för ungdomar. En gång "fjortis" som alla kallar det, d.v.s för högstadiet. Och det var förre helgen, så vi på gymnasiet får nöja oss med den här helgen
Drygt inga hemma fester eller dylikt ?
Lite nu och då, men skulle varit skönare om det var lite oftare
... Men det blir så jävla dyrt :/
skitsamma om dom tror du är en luffare? Vilket typ ingen kommer göra för övrigt
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten