019Stunt's bilder och filmer

Publicera dina bilder, filmer eller annan stuntmedia!
Användarens profilbild
ajonson
Farsans gamla zündapp

019Stunt's bilder och filmer

Inlägg av ajonson »

Bild

Mattias -
Stuntat till och från i kanske ett halv år, men i stort sett ingenting sen slutet av juli. Varit hojlös (iaf stunthoj) ett bra tag nu. Kommer ev. ett byte mot en Beta RR som ska stuntkittas i vinter så det löser sig nog! Har inte så förbannat med bilder kvar då dom mesta togs i början av sommaren och har försvunnit på något vänster.. Säger som Alex, more to come!

Bild

Den såkallade "till skolan" ;)
Bild

Alex -
Här är en del bilder, bara stunta seriöst i 3 veckor typ :)

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

More to come!

Här är lite redigerade bilder som en kompis gjorde!

Bild

Bild

Bild

Bild

Kolla även in www.vimeo.com/ktmdsn och www.youtube.com/danielzzzon13 för filmklipp, länkar när något speciellt kommer upp!

Bild
Senast redigerad av ajonson den 3 november 2011, 12:05, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
QviW
TSR:s snyggaste

Inlägg av QviW »

Grymt :) !!
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Måste fråga vem/vilka är medlem i 019 stunt? Danielsson vet jag redan såklart
Användarens profilbild
ajonson
Farsans gamla zündapp

Inlägg av ajonson »

Mattyyy skrev:Måste fråga vem/vilka är medlem i 019 stunt? Danielsson vet jag redan såklart
Just nu endast han och jag, om du kollar på fb sidan så finns det lite bilder länkade till min fb:)
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

Dessa tråkiga och fusk sliders-.-
Användarens profilbild
ajonson
Farsans gamla zündapp

Inlägg av ajonson »

DiNozzan skrev:Dessa tråkiga och fusk sliders-.-
då kan ju du säga vad som är "fusk" med sliders ?
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

ajonson skrev:
Han menar nog att dom är så lätta att dra på bakan säkert
Användarens profilbild
ajonson
Farsans gamla zündapp

Inlägg av ajonson »

Mattyyy skrev:
ajonson skrev:
Han menar nog att dom är så lätta att dra på bakan säkert
Att dra upp är en sak, att åka långt en annan, ringar en tredje, sen gäller det att kunna tekniken också, men ja sliders är lätta att få upp.
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Äsch så jävla lätta är dom inte, tyckte nästan vivan var lättare än en urpluggat slider jag körde för ett tag sen :)

Uppdaterat första inlägg!
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

ktm_danielsson skrev:
Äsch så jävla lätta är dom inte, tyckte nästan vivan var lättare än en urpluggat slider jag körde för ett tag sen :)

Den ÄR lättare än slider har jämfört min och MartinGro's slider och den är ganska mycket lättare
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Mattyyy skrev:
ktm_danielsson skrev:

Den ÄR lättare än slider har jämfört min och MartinGro's slider och den är ganska mycket lättare
Sen sitter man förjävla skönt på den ;)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
ajonson
Farsans gamla zündapp

Inlägg av ajonson »

ktm_danielsson skrev:
Mattyyy skrev:
ktm_danielsson skrev: Äsch så jävla lätta är dom inte, tyckte nästan vivan var lättare än en urpluggat slider jag körde för ett tag sen :)

feting fördel med slider där!
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

ktm_danielsson skrev:
Mattyyy skrev:
ktm_danielsson skrev: Äsch så jävla lätta är dom inte, tyckte nästan vivan var lättare än en urpluggat slider jag körde för ett tag sen :)

Ja vivans sadel är förjävla go man sjunker in i den inte som slider det är som att sitta på en parkbänk ;)
Användarens profilbild
ajonson
Farsans gamla zündapp

Inlägg av ajonson »

Mattyyy skrev:
ktm_danielsson skrev:
Mattyyy skrev: Den ÄR lättare än slider har jämfört min och MartinGro's slider och den är ganska mycket lättare
Ja vivans sadel är förjävla go man sjunker in i den inte som slider det är som att sitta på en parkbänk ;)
sliders är ju faktiskt perfekt för stunt! ;)
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

ajonson skrev:
Mattyyy skrev:
ktm_danielsson skrev: Sen sitter man förjävla skönt på den ;)
För att den är såpass hård? :) Skulle faktist påstå att en mjuk sadel är lite bättre eftersom då sjunker fötterna typ in och greppar lite bättre fast det är nog en smaksak också
Användarens profilbild
ajonson
Farsans gamla zündapp

Inlägg av ajonson »

Mattyyy skrev:
ajonson skrev:
Mattyyy skrev: Ja vivans sadel är förjävla go man sjunker in i den inte som slider det är som att sitta på en parkbänk ;)
För att den är såpass hård? :) Skulle faktist påstå att en mjuk sadel är lite bättre eftersom då sjunker fötterna typ in och greppar lite bättre fast det är nog en smaksak också
det är nog till 99% en smaksak bara
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Kom på en sak ni borde fixa lite filmer och göra ett nytt youtube account som heter typ 019stunt :)
Användarens profilbild
ajonson
Farsans gamla zündapp

Inlägg av ajonson »

Mattyyy skrev:Kom på en sak ni borde fixa lite filmer och göra ett nytt youtube account som heter typ 019stunt :)
1+ där! Sen måste vi stuntkitta hojjarna! :)
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

ajonson skrev:
Mattyyy skrev:Kom på en sak ni borde fixa lite filmer och göra ett nytt youtube account som heter typ 019stunt :)
1+ där! Sen måste vi stuntkitta hojjarna! :)
Yes gör ni det så kan jag sprida eran kanal :)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Får bli tills nästa säsong när allt är klart, hojar kittade osv, just nu finns det ingen större anledning att skapa ett :)

Alla som stuntar är välkomna att "ansöka", inga större krav egentligen utom att man inte bör bo i skåne eller så utan max nån mil hit/dit utanför Örebro så man kan hooka up ibland! Ni andra är välkomna att posta bilder i loggen osv ändå självklart! :)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

ktm_danielsson skrev:
Får bli tills nästa säsong när allt är klart, hojar kittade osv, just nu finns det ingen större anledning att skapa ett :)

Alla som stuntar är välkomna att "ansöka", inga större krav egentligen utom att man inte bör bo i skåne eller så utan max nån mil hit/dit utanför Örebro så man kan hooka up ibland! Ni andra är välkomna att posta bilder i loggen osv ändå självklart! :)
Synd att jag inte bor närmre :( hade varit awesome att vara med särskilt när man har en hoj som du har haft ;)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Mattyyy skrev:
ktm_danielsson skrev:

Synd att jag inte bor närmre :( hade varit awesome att vara med särskilt när man har en hoj som du har haft ;)
Äsch du bor ju inte sååå jävla långt ifrån, fan eskilstuna är ju bara några mil härifrån! ;)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

https://www.facebook.com/019STUNT

Fixat lite med Facebook-sidan, ska fixa med den hela kvällen och försöka koka ihop någon schysst logo! Stay tuned!
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

ktm_danielsson skrev:
Mattyyy skrev:
ktm_danielsson skrev: Får bli tills nästa säsong när allt är klart, hojar kittade osv, just nu finns det ingen större anledning att skapa ett :)

Äsch du bor ju inte sååå jävla långt ifrån, fan eskilstuna är ju bara några mil härifrån! ;)
Visserligen :) Ska kanske ansöka ändå då fast det får bli i vår/sommar (Jag ska ju stunta med 125a snart också)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Mattyyy skrev:
ktm_danielsson skrev:
Mattyyy skrev: Synd att jag inte bor närmre :( hade varit awesome att vara med särskilt när man har en hoj som du har haft ;)
Visserligen :) Ska kanske ansöka ändå då fast det får bli i vår/sommar (Jag ska ju stunta med 125a snart också)
Med 125a går det ju på 20min till Örebro, åtminstone med en KTM! ;) Ska ju också köra 125a nästa år, men med tanke på att jag fyller i november blir det nog bara någon enstaka gång innan kortet. Så 125cc säsongen drar väl egentligen igång 2013... Lååååångt kvar :(

Men ska ju kanske byta till mig en Beta RR, då blire 74cc och grejer, lär ju vara nöjd på den några månader i alla fall! ;)

edit : Ska även kika på det här med tröjor i vinter, men vill helst ha en riktigt schysst logo först. Kanske ska dra någon photoshop tävling där "vinnaren" får en egen tröja på Facebook sidan när vi har lite mer likes :)
Annars fungerar ju bara texten i stor font på ryggen "019STUNT" fint.
Senast redigerad av ktm_danielsson den 4 november 2011, 23:12, redigerad totalt 1 gånger.
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

ktm_danielsson skrev:
Mattyyy skrev:
ktm_danielsson skrev: Äsch du bor ju inte sååå jävla långt ifrån, fan eskilstuna är ju bara några mil härifrån! ;)
Med 125a går det ju på 20min till Örebro, åtminstone med en KTM! ;) Ska ju också köra 125a nästa år, men med tanke på att jag fyller i november blir det nog bara någon enstaka gång innan kortet. Så 125cc säsongen drar väl egentligen igång 2013... Lååååångt kvar :(

Men ska ju kanske byta till mig en Beta RR, då blire 74cc och grejer, lär ju vara nöjd på den några månader i alla fall! ;)
Jo jag skulle vilja ha en exc 125 men problemet är att dom är ganska dyra och jag vill ha en som är max 4 år gammal, Men det blir nog en Husqvarna 125 med nått schysst rör till
Användarens profilbild
ajonson
Farsans gamla zündapp

Inlägg av ajonson »

sen driver ju ryktena runt att en ny kamera kommer ;) Nuff said ;)
Shake 'n Bake!
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Cirklurerar även att lite idiotiska jävla saker, stunts och annat bra skit ska börjas spela in ;)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
kfredriksson
Varnad

Inlägg av kfredriksson »

snälla DiNozzan, sluta klaga! Om du ska kommentera kan du väl kommentera något vättigt istället.
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

kfredriksson skrev:snälla DiNozzan, sluta klaga! Om du ska kommentera kan du väl kommentera något vättigt istället.
Här stöter man på lokala kändisar alltså ;)

Dekaler är också på G, första "beställningen" blir troligtvis 100st, kommer nog dela ut några vid olika tävlingar på Facebook osv :)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

ktm_danielsson skrev:
kfredriksson skrev:snälla DiNozzan, sluta klaga! Om du ska kommentera kan du väl kommentera något vättigt istället.

Dekaler är också på G, första "beställningen" blir troligtvis 100st, kommer nog dela ut några vid olika tävlingar på Facebook osv :)
Jag älskar dekaler och behöver täcka ett par repor på vivan :roll:
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Mattyyy skrev:
ktm_danielsson skrev:

Jag älskar dekaler och behöver täcka ett par repor på vivan :roll:
Haha vet hur det är, sen är det alltid schysst med lite reklam, antar att några dekaler får äran att pryda staden också :) Håller just nu på och snackar med olika företag om priser osv, men blir nog i alla fall av innan jul :)
Bild

Jag är odödlig
Skriv svar