Vore kanske lite skönare det kan jag hålla med om, men inte jobbigt att bara klicka på i det här exemplet (värderingstråden) 22 och sen bläddra ner baraVivaadam skrev:sant, men skulle ju bli sååååå mycket bättre och snabbare ?ktm_danielsson skrev:Bara klicka på sista sidan när man väljer sida längst upp sen bläddra ner?
det gör inte jag om jag trycker där...KarlssoN^ skrev:Nej, man kommer till det sista inlägget.DT50rMacko skrev:jag tycker att det kan vara en sådan knapp så man kommer till sista inlägget på den här till höger när man der dom senaste trådarna...
testa att gå in i avdelningen och sedan tryck på en tråd.DT50rMacko skrev:det gör inte jag om jag trycker där...KarlssoN^ skrev:Nej, man kommer till det sista inlägget.DT50rMacko skrev:jag tycker att det kan vara en sådan knapp så man kommer till sista inlägget på den här till höger när man der dom senaste trådarna...
kanske bara är en bugg som är för just mig
et funkar om man trycker på pilen till höger om texten men inte om man bara kör vanlig tryckningKarlssoN^ skrev:testa att gå in i avdelningen och sedan tryck på en tråd.DT50rMacko skrev:det gör inte jag om jag trycker där...KarlssoN^ skrev: Nej, man kommer till det sista inlägget.
kanske bara är en bugg som är för just mig