hola
märkt att det kmr upp flera onöigga trådar här,
tar typ 3-4 dar innan mod kmr o låser.
tex. bilder på era skor
snyggaste brudar
etc
börjar tröttna,
börja göra nåt åt det, ge mer varningar, skaffa flera i tsr-crewet och mods som kan hjälpa till.
MVH wille
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.
Håller med till 100% . Börjar bli riktigt jobbigt med det här nu. Kollar forumet väldigt ofta ser felen hela dagarna inte kul..
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."
Det verkar som att de som gör onödiga trådar gör det med flit. Varför förstöra TSR med de onödiga trådar? Banna de som lägger upp onödiga trådar eller iallafall Varna dem..
Skit i tsr-crew! Dom kan ju ändå knappt göra något. Fler moddar är det vi behöver. Hög tid att uppgradera nåra creware för jag håller med, såhär kan det inte fortsätta
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
wille95 skrev:hola
tex. bilder på era skor
snyggaste brudar
etc
börjar tröttna,
börja göra nåt åt det, ge mer varningar, skaffa flera i tsr-crewet och mods som kan hjälpa till.
MVH wille
Om du enbart tänker på de onödiga trådarna så finns det ett enkelt svar till varför de är så många och varför de inte blir låsta:
-De bryter inga regler
-Alla p-1111 blir lédsna om jag låser och tycker att forumet suger skit
-De har blivit en sport bland mindre bidragande medlemmar att skapa nya onödiga trådar
Jag hade gärna låst mååånga av dom, men ^
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
tex. bilder på era skor
snyggaste brudar
etc
börjar tröttna,
MVH wille
Om du enbart tänker på de onödiga trådarna så finns det ett enkelt svar till varför de är så många och varför de inte blir låsta:
-De bryter inga regler
-De har blivit en sport bland mindre bidragande medlemmar att skapa nya onödiga trådar
lås dom o skriv varför du låser, få ordning på forumet igen
sen en massa felpostare oxå
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.
Håller med, forumet har "sjunkt" i mina ögon nu dom senaste 4-5 veckorna när massa skit trådar o massa felposter som inte görs något åt börjar komma... :/
MrAndersson skrev:Håller med, forumet har "sjunkt" i mina ögon nu dom senaste 4-5 veckorna när massa skit trådar o massa felposter som inte görs något åt börjar komma... :/
det har bara gått neråt ett jävligt bra tag nu!
när jag regga mig var det bra men sen har det bara kommit in mera folk som inte kan ett skit osv och bara förstör med onödiga trådar...
Japp som bensinskalle sa alla blir ju sura och dom klagar renn att modsen låser allt.
Men vem skall bli uppflyttad till moderator?
Ktm_Danielsson skulle kunna få en låsa knapp men enda i Crew som är aktiv är jag.
Sen så har det varit diskusion om exakt samma sak i tråden för oss Crew och Mods, och det hålls på att rensas och planeras att ta inn nya till Crew.
Men sen kan ni också hjälpa till på Tsr med att förklara för alla att sånahär trådar vill ingen ha.
Men vänta och se det blir nog bättre då uppdateringen är slutförd och moddarna får ett funkande system
Tuta skrev:Skit i tsr-crew! Dom kan ju ändå knappt göra något. Fler moddar är det vi behöver. Hög tid att uppgradera nåra creware för jag håller med, såhär kan det inte fortsätta
haha synd bara att det inte finns några aktiva från TSR-Crew... enda som är aktiv är ju Victorh
Fixa en knapp så man kan ta bort sin tråd.
Så märker man att man har felpostat så kan man ta bort den snabbt och enkelt samt att gör någon en onödig tråd så kan vi medlemmar be personen å ta bort den;)
potog skrev:Fixa en knapp så man kan ta bort sin tråd.
Så märker man att man har felpostat så kan man ta bort den snabbt och enkelt samt att gör någon en onödig tråd så kan vi medlemmar be personen å ta bort den;)
Håller med! enklare om den som skapat tråden också kan ta bort den , nu är det så har man skapat tråden kan BARA mods kan ta bort och låsa trådar..
Håller med! enklare om den som skapat tråden också kan ta bort den , nu är det så har man skapat tråden kan BARA mods kan ta bort och låsa trådar..
vi kan börja med att modsen får en knapp som dom kan ta bort hela tråden med.
vi kan börja med att modsen får en knapp som dom kan ta bort hela tråden med.
Svårt för moderatorerna att administrera sidan då den inte fungerar fullt ut efter uppgraderingen. Och vi har inte kunnat fixa till buggar på länge då ett annat projekt prioriterats.
tex. bilder på era skor
snyggaste brudar
etc
börjar tröttna,
MVH wille
-De bryter inga regler
oj. p12:or som gör massa skit vill dra för att du låser? synd för oss
modens ord är lag. det står i reglerna
skaffa så att crew kan låsa tillfälligt tills det att mods kan låsa dom för gott. eventuellt 1 dags ban eller nåt
om det inte står i reglerna, gör om reglerna
håller med till viss del. det går i omgångar hur aktiva modsen är.. en del ser man inte ens på forumet. som med crew menar jag. sällan man ser någon crewmedlem på forumet
men viss. det är säkert massor att göra hela tiden men GLÖM INTE FORUMET!
[/u]
de där vore faktiskt jä**t grymt om de fanns smart asså,
de där vore faktiskt jä**t grymt om de fanns smart asså,
håller med om att man borde ha en knapp så man kan ta bort sina EGNA trådar. för jag har också varit i det läget vart jag velat ta bort min tråd för en dum fråga eller att jag postat den fel o sen sökt efter den knappen o inte hittat den o sen bara lämnat dit tråden o skräpa...
Zer0x skrev:2stroke4ever såg jag för några dagar sen, men carro förstår jag inte varför hon är crew. men det är väl som i skolan, *fult ord* ger fördel.
HAHAHAHAHA!
Jag hitta inte de förbannade strypningarna på moppen så jag trimma hastighetsmätaren i stället...........nu gör den 85 km.
Zer0x skrev:2stroke4ever såg jag för några dagar sen, men carro förstår jag inte varför hon är crew. men det är väl som i skolan, *fult ord* ger fördel.
jag är bara less på dom obetydliga trådarna där inget hör till de forumet är baserat på, alltså Two Stroke? motorer å liknade, visst några roliga trådar finns de men inte alla är så hur blir man tsr-crew?vad är tsr crew
Senast redigerad av antonpg94 den 28 oktober 2011, 15:05, redigerad totalt 1 gånger.