funderar också på att köpa bf3 eller mw3, ska vänta och se tills mw3 kommer ut och se vad folk säger om det och kolla på lite youtube klipp och sen köper jag säkert nått av dom om inte båda:D
har spelat nästan alla COD spel och tycker dom är oslagbart!
O andra sidan har jag spelat battlefield med, men aldrig spelat ngt kul sådant....
Satsa MW3
bf3 eftersom bo är nog det sämsta spel jag någonsin köpt-.- inte sugen alls på mw3
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."
Jag tror att CoD har haft sin "stor tid" då alla spelade CoD 4, och det var bäst. Men nu så har BF tagit över och fått bättre brestanda än CoD. Så jag tror att CoD kanske kommer gå - några år framöver och dom inte gör något snabbt!
DiNozzan skrev:Jag köper inget, men jag kan säga vad jag tror
Jag tror att CoD har haft sin "stor tid" då alla spelade CoD 4, och det var bäst. Men nu så har BF tagit över och fått bättre brestanda än CoD. Så jag tror att CoD kanske kommer gå - några år framöver och dom inte gör något snabbt!
Så som Apple med iPhone...
BF tagit över, med ett spel har dom tagit över?
Sen skulle jag vilja tillägga att enligt mig så blev MW2 större....
Call of duty kommer inte att "gå"...
Dom har en stor fördel att dom släpper fler spel än j*vla BattleField, visst alla kanske inte blir så lyckade som dom hoppades som Black Ops...
Men efter MW3 och kanske kommande call of duty så är dom större än störst (som det ska va)
Dom har en stor fördel att dom släpper fler spel än j*vla BattleField, visst alla kanske inte blir så lyckade som dom hoppades som Black Ops...
Men efter MW3 och kanske kommande call of duty så är dom större än störst (som det ska va)
Om du kollar på hur många som har väntat på BF3 så är det nästan 70 procent mer... och sen har dom bättre prestanda på spelet
köp battlefield 3 hur grymt som helst grym grafik de kunde gjort lite små grejor lite bättre men men . hur j*vla grymt som helst. tycker än så länge att battlefield är bäst utav cod och bf
Fart dödar inte det är det plötsliga stoppet som dödar dig
Att Cod släpper flera spel är ju det som gör att det dör ut, titta bara på t.ex Guitar Hero, dom släppte ut så många spel varje år så att folk tröttnade på det och det är det som cod kommer råka ut för snart, deras spel blir ju bara sämre och sämre för varje år.