Tjena, jag har nu tröttnat på att köra scooter, så jag hade tänkt att byta min aerox mot en Derbi Senda eller Derbi drd racing.
Info om roxxen :
Finns i Göteborg.
Rullat 740 mil utan några alls problem.
Inga missljud eller liknande, aldrig haft några problem i motorn eller övrigt. Mycket är gjort på den, se min projekt länk nedan.
Roxxen96 skrev:
Nej tack :/ Tyvärr bara intresserad av de mopeder jag skrev i inledningen av tråden!
Det är ju exakt en dt, Malaguti GÖR yamaha dt
Langa bilder på min mail, mycket bilder, eller så många du kan, Jocke.arsenal@hotmail.com , men som sagt mest intresserad av Derbi...
Fixar det imorn om det är okej Mörkt ute ju :O Och har inte så många bilder,, Men just nu startar det och går att köra men bara 1an och 2an och så dör den typ på 3an,, Är nästan 100 på att det är nålen eller munstycket
Alvarligt tror du att någon vill byta sin drd racing mot en skabbig aerox som alla kör ? Du lär ju få lägga iaf 5k imellan ! Så nu har jag fått det sagt också !
"Fuck You I Ride A Derbi"
Tuta skrev:Men lägg av å klaga jävla hobbymoddar
bensinskalle skrev:
Eventuellt säkring som gått. Säkringen sitter på pluskabeln till batteriet. Kan du inte byta den är det läge att gå tillbaka till att spela wow och låta moppen vara ^^
Awwee skrev:Alvarligt tror du att någon vill byta sin drd racing mot en skabbig aerox som alla kör ? Du lär ju få lägga iaf 5k imellan ! Så nu har jag fått det sagt också !
Lär ju står mycket till för att det ska hända. Men man vet aldrig, kanske någon som tröttnat på sin och ville byta.
Tack nu vet jag att min aerox är skabbig. Du kan ju tänka efter nästa gång innan du öppnar käft helvetet, säg det på ett bättre sätt än säga det jävligt otrevligt.