Kön: Man Personlighet: omtänksam gillar: SAAB! Född: 1993 Familj: mamma, pappa, & lillebror Husdjur: 1 katt Fordon: tms classic, Rieju mrx 50 power up, SAAB 99 (1974). Vänner? polare Känd för i min "stad": ingen aning.... Känd för på TSR: Före detta TSR-crew
MVH!
DEA!! skrev:Kön: Man Personlighet: omtänksam gillar: SAAB! Född: 1993 Familj: mamma, pappa, & lillebror Husdjur: 1 katt Fordon: tms classic, Rieju mrx 50 power up, SAAB 99 (1974). Vänner? polare Känd för i min "stad": ingen aning.... Känd för på TSR: Före detta TSR-crew
MVH!
PERFEKT ska uppdatera lite som du gjorde och göra det lite mer "seriöst" när ja kommer hem senare
Familj : Mja, där kan man inte säga att jag tillbringar mkt tid^^
Fordon? EN nyinköpt Derbi Senda 04 sen har jag haft en ATV 2 crossar och en annan stuntviva:)
förhållande? nja, jag är mer one night stand typen
Stad? En lite byhåla 20 mil från jönköping (Älghult)
Fotbolls/hockeylag? Fotbollen har jag nog lagt på hylla från och med iår, men handbollen spelar jag för Alstermo IF:) Dom spelade i allsvenskan förra året men dom åkte ner
Född? 1997
Personlighet Sport och och kroppskontroll En gång i tiden hade man ju kondition, då man spelade fotboll seriöst^^
Älskar? att HÅJA!! För den som, inte fattar vad det beyter så menar vi typ att göra allt som man får adrenalin av och typ såkallat "ninjar"
hoppas det är seriöst nog
Senast redigerad av DiNozzan den 24 februari 2013, 12:47, redigerad totalt 1 gånger.
Kön?: kille
Gillar?:BRUDAR!! mopeder och att sova
husdjur?: en bror
Känd som?: Busig?
Familj: Mamma,Pappa och bror
Fordon?: Derbi drd racing, och snart en chippad saab 9000
förhållande?:nej
Stad?:Borås
Fotbolls/hockeylag?:Fotboll:Elfsborg / hockey: LEKSANDS IF <3333
Född?:1996
Personlighet:Är mej själv, Social
Älskar?BRUDAR så in i helv*te
Personlighet Schysst kille som hatar dryga/jobbiga människor och är ganska generös. Hatar att plugga med saker som jag är ointresserad av men om det är intressant så är det skitkul att lära saker tycker jag
Älskar? Kompisar , Mtn dew och spela Minecraft
EDIT Det är såna här trådar som skapar en härlig feeling på forumet och en skön gemenskap så det här är en grym tråd
Kön? Pojke Gillar? Offroad-körning, dator, mek(även om jag är okunnig) Husdjur? Min syster Känd som? Bitterfitta, sura finnne, sura kommunisten, elaka rasisten Familj? Mamma, pappa, systrar x2, tvillingbror, halvbror(ingen kontakt) Fordon? DT125R Förhållande? Nej, alldeles för ful Stad? Slöddertälje Fotbolls/hockeylag? FBK Född? 1994 Personlighet? Ärlig, rolig, kaxig, dryg, charmig Älskar? Mycket, bland annat mig själv, mina föräldrar, några nära vänner, datorn, motorcykeln, naturen att köra i, fint väder. Hatar? Fuckos, idioter, kaxiga personer, kamelryttare som inte kan köra, folk som inte kan blinka korrekt ut ur en rondell, folk som inte vet vad stopplikt är, folk som kör ut utan att gasa, folk som ligger i 30 på en 50-väg, sossar, kommunister, moralkärringar, Aftonbladet..
Framstår säkert som en bitterfitta, vilket jag till en viss del är eftersom min ilska drivs utav fuckos som hatar polisen utan anledning eller tycker att det är skit coolt att vara kaxig emot personer man inte känner, eller käftar emot en vuxen när man har fått tydliga instruktioner vad man ska göra, eller besserwissare(felstavning)
Visst jag skrev att jag är kaxig, men på ett sätt där jag står upp för mig själv, mina vänner och min familj utan att vika ner mig och ställa mig i hörnet och gråtr*nka
Fjönixegg skrev:Kön? Pojke Gillar? Offroad-körning, dator, mek(även om jag är okunnig) Husdjur? Min syster Känd som? Bitterfitta, sura finnne, sura kommunisten, elaka rasisten Familj? Mamma, pappa, systrar x2, tvillingbror, halvbror(ingen kontakt) Fordon? DT125R Förhållande? Nej, alldeles för ful Stad? Slöddertälje Fotbolls/hockeylag? FBK Född? 1994 Personlighet? Ärlig, rolig, kaxig, dryg, charmig Älskar? Mycket, bland annat mig själv, mina föräldrar, några nära vänner, datorn, motorcykeln, naturen att köra i, fint väder. Hatar? Fuckos, idioter, kaxiga personer, kamelryttare som inte kan köra, folk som inte kan blinka korrekt ut ur en rondell, folk som inte vet vad stopplikt är, folk som kör ut utan att gasa, folk som ligger i 30 på en 50-väg, sossar, kommunister, moralkärringar, Aftonbladet..
Framstår säkert som en bitterfitta, vilket jag till en viss del är eftersom min ilska drivs utav fuckos som hatar polisen utan anledning eller tycker att det är skit coolt att vara kaxig emot personer man inte känner, eller käftar emot en vuxen när man har fått tydliga instruktioner vad man ska göra, eller besserwissare(felstavning)
Visst jag skrev att jag är kaxig, men på ett sätt där jag står upp för mig själv, mina vänner och min familj utan att vika ner mig och ställa mig i hörnet och gråtr*nka
de är din personlighet, inget nån annan kan göra åt
Mattyyy skrev:Jag tycker att man ska typ lägga upp nån bild på sitt husdjur eller någon annan bild i sitt inlägg iaf det gör tråden intressantare och roligare
Namn Mattias Kön Man Gillar Cross,fordon,musik,kläder,polare,tjejer,mat osv husdjur En portugisisk vattenhund (langar bild) Känd som Jadu... vart ska man börja... Familj Bor hos min mamma med min lillasyster, är hos farsan ibland Fordon Yamaha DT50X 2006 (effektrör), KTM 125 EXC 09 (40hk :roll) förhållande Singel för tillfället Stad Örebro Fotbolls/hockeylag: ÖSK/ÖREBRO HOCKEY! Född 1996 Personlighet "Öppen", skojar om det mesta Älskar Min ktm Kallas/smeknamn Matte, Danielsson Känd för på TSR Före detta TSR-Crew medlem, numera Moderator Hatar När folk i matsalen tar mat så förbannat jävla långsamt
Hunden, Elliot, aning gammal bild, morsan är på utställning då och då med hundfan och han verkar tydligen gå hem rätt bra hos domarna. För er som vet någonting om det här så nej han är inte "tävlingsklippt" här, då ser han förjävligt ut
Senast redigerad av ktm_danielsson den 18 oktober 2011, 22:02, redigerad totalt 5 gång.
Gillar? ärlighet. och lukten av tvåtakt i kläderna! o motorer överhuvudtaget.
och såklart tjejer!
husdjur? en skrikande knallvit kattjävel
Känd som? Javetifan, lite halvclown
Familj mamma pappa, tvillingstorasyskon, en syrra o en brorsa.
Fordon? ojojoj, Derbi till vardags o så, 50sport o trimrör typ. O honda mt5 som lek/vintermoppe, me 70cylle o ena bakdämparn knäckt. o fin moppen, Crescent compact MCB 1252, glidarhojen
förhållande? högran!
Stad? bromölla
Fotbolls/hockeylag? föredrar motorsport
Född? 96?
Personlighet haha, skämtar om allt, elakt o snällt.
Älskar? umgås me trevligt folk, livet.
Kallas/smeknamn? Axel
Hatar efterhängsna tjejer.... som är dryga som personer eller fula. elakt men sant, wöhöhö.