hej har fått problem med min jävla Derbi nu igen för 511 gången :/ det började men att jag o en kompis åkte upp för en backe och när vi nästan va uppe så bara tvär dog den och typ hackade tills den stannade och igår skulle jag testa att få igen den igen och jag fick igång den efter att ha rullat i typ 1 km och men chocken på men den varvade typ i 1000 rpm och dom om du släppte gasen så dog den, har kollar lite runt och folk säger de kan va förgasaren men känns som de kan va tändningen kan tilllägga att jag haft strul med topplockspackningen i cirka 1 år nu har fått byta den 4 eller 5 gånger vilket ju inte är normalt hur som helst och den nät nån som har nån som helst anning om vad det är är jag evigt tacksam för svar för jag har fått nog av att meka med den nu och jag har haft jävligt bra tålamod men nu orkar jag inte med den mer men hur som helst tacksam för svar //rasmus
kan vara krysskilen det va det på min, allt pekade mot förgasaren till jag såg att krysskilen var borta, ta bort svänghjulet o titta, tar inte så lång tid
Oooskar skrev:kan vara krysskilen det va det på min, allt pekade mot förgasaren till jag såg att krysskilen var borta, ta bort svänghjulet o titta, tar inte så lång tid :wink: