Tror jag skall försöka Få SkiDoo Formula 3 600cc Ner prutat till
Några lappar iallafall
Nu är den ju 1690€
Tänkte Försöka få ner den till 1400€
Stå och hitta Fel på den så kanske jag får ner den lite. annars är mitt Sista bud 1500€ fl den.
Vad Tycker ni då?
Senast redigerad av Punkarn den 6 oktober 2011, 20:23, redigerad totalt 1 gånger.
Kör Trimmat, Åker du Fast Så Trimma Mer, med Gladare samvete.
g typen blir ju lite fränare om du höjer den och styrhöjare och sånt, men den andra är en trippel, mer power men, den blir så jävla tung och du kommer tröttna på att inte kunna leka.
led räser så kör trippeln. men om du vill va lite utanför, på med bättre matta dreva ner och styrhöjare på g typen.
Formulan ser ju helt ok! dock så har den gått långt så du kan ju fråga om motorn har servats, tex kolvar etc lager... men annars helt ok!! dock så föredrar jag polaris, men det är min smak
jipen96 skrev:g typen blir ju lite fränare om du höjer den och styrhöjare och sånt, men den andra är en trippel, mer power men, den blir så jävla tung och du kommer tröttna på att inte kunna leka.
led räser så kör trippeln. men om du vill va lite utanför, på med bättre matta dreva ner och styrhöjare på g typen.
Japp, Nå G-typen är ju dock också i samma stad som jag nu också fast om den finns kvar De blir ett måste att se.
Victorh skrev:Satsa minst 40000kr ! ;D inte får du annars en bra int!
bullshit säger jag, jag har haft flera skotrar som varit kvalluta, med småskavanker dock. men inge farligt! Xcr den jag har nu ären trippel och jag fick den för 7k med ny matta och motor!
Victorh skrev:Satsa minst 40000kr ! ;D inte får du annars en bra int!
bullshit säger jag, jag har haft flera skotrar som varit kvalluta, med småskavanker dock. men inge farligt! Xcr den jag har nu ären trippel och jag fick den för 7k med ny matta och motor!
Alla gör ju alltid sina fynd.