Jag fick en gammal TV och kopplade vårt gamla PS2 till den, så jag har suttit och spelat Gran Turismo i 8 timmar nu, och skulle gärna vilja utöka spelsamlingen lite, så har ni tips på fler bilspel, gärna rally?
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."
Ska du ha bilspel till datorn eller PS2:an? blev lite förvirrad när du har dator i rubriken och PS2 i texten men annars om du har en bra dator som klarar de flesta spel så ska du köpa Dirt 3 och forza 4 när det kmr ut!
Skyliner34 skrev:Till datorn rekommenderar jag DiRT3
Har kollat på trailer och det ser äckligt bra ut faktist, ska defintivt prova
vicke xX SMT skrev:Ska du ha bilspel till datorn eller PS2:an? blev lite förvirrad när du har dator i rubriken och PS2 i texten men annars om du har en bra dator som klarar de flesta spel så ska du köpa Dirt 3 och forza 4 när det kmr ut!
Till dator nog
Datorn fixar nog det mesta, det enda som är lite segt är grafikkortet, men jag har ju fått jobb nu så tills jag börjar på gymnasiet ska jag skaffa ett Radeon 7000
Colin Mcrae 06, och 2.0 kanske inte så bra grafik men bra körkänsla Det finns ett sjukt kul spel till X-Box ( gamla) rallisport challenge 2 skt kul spel
Till ps2:an kan du köra alla WRC Rally spelen Skit kul !!
julle96 skrev:Colin Mcrae 06, och 2.0 kanske inte så bra grafik men bra körkänsla Det finns ett sjukt kul spel till X-Box ( gamla) rallisport challenge 2 skt kul spel
Rallisport challenge 2 är så satans kul klarat ut ALLT på det spelet som 10-11 åring typ Satan vilket roligt spel de är! Brukar sitta o spela de med polarna ibland fortfarande, fast vi är närmare 17 år nu
ValoPallo skrev:Jag fick en gammal TV och kopplade vårt gamla PS2 till den, så jag har suttit och spelat Gran Turismo i 8 timmar nu, och skulle gärna vilja utöka spelsamlingen lite, så har ni tips på fler bilspel, gärna rally?
julle96 skrev:Colin Mcrae 06, och 2.0 kanske inte så bra grafik men bra körkänsla Det finns ett sjukt kul spel till X-Box ( gamla) rallisport challenge 2 skt kul spel
Till ps2:an kan du köra alla WRC Rally spelen Skit kul !!
Colin McRae 2.0 har jag redan installerat
Satt och spelade det som 7-åring, kom alltid sist men var glad ändå
Ett av dom bästa spelen nånsin, körkänsla utan tvekan
Dirt 2&3 är ju grymt roliga Dirt 3 är det mer rally i än vad det är i dirt 2. Iaf har jag fått den känslan efter alla spelade timmar Men dirt 2 är det ändå brutalt go känsla i!