hahah hur fan kom du på att göra det? men , finns väl någon lag hur mycket din moped får låta o skit, fast att du skulle bli av med kortet borde dom inte göra?
Jag vet inte,Hade bara en underbar dag
Så jävla roligt när de frågade om jag tyckte den lät Bra nu,
Sa ju som det var, Det Låter för jävligt och med en visselpipa kan man trimma också, som sagt Extra Ljuddämpare.
Båda Blåbären bara skratta. Fick senare dra efter jag har blåst i deras Äppelblåsare.
Kör Trimmat, Åker du Fast Så Trimma Mer, med Gladare samvete.
tS skrev:hahah hur fan kom du på att göra det? men , finns väl någon lag hur mycket din moped får låta o skit, fast att du skulle bli av med kortet borde dom inte göra?
jag vet inte hur det är på dagen, men om man kör med för hög dessibell på kvällen (efter 10) så tror jag att man får böter:)
Skaffa visselpipa imorron?? Helt klart!! Klockrent
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
tS skrev:hahah hur fan kom du på att göra det? men , finns väl någon lag hur mycket din moped får låta o skit, fast att du skulle bli av med kortet borde dom inte göra?
jag vet inte hur det är på dagen, men om man kör med för hög dessibell på kvällen (efter 10) så tror jag att man får böter:)
Man får inte väsnas i onödan oavsett tid på dagen.
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
men jag menar att det blir ännu strängare regler efter 22.00:)
Satte på lite Extra rör som hängde som var fast limmat.
Senare tryckte jag in visselpipan i Extra Röret och Tejpa Så bara lilla änden Stack ut av visselpipan så.
Kör Trimmat, Åker du Fast Så Trimma Mer, med Gladare samvete.
Punkarn skrev:Satte på lite Extra rör som hängde som var fast limmat.
Senare tryckte jag in visselpipan i Extra Röret och Tejpa Så bara lilla änden Stack ut av visselpipan så.