Trim till Rieju drac rr-05

Här pratar vi om allt angående motor/trimning för Cross/SM/RR/Veteran
LinkanRiejuRR
Elmoped

Trim till Rieju drac rr-05

Inlägg av LinkanRiejuRR »

Tjenare! Har en Rieju Drac RR-05.

Hur många pluggar finns det? Och var sitter dom? Förklara så även en nybörjare som jag kan förstå.

Black box är det något att ha? Eller är det bara slöseri med pengar?
jontewtf
Elmoped

hej

Inlägg av jontewtf »

den första pluggen du ska ta bort sitter i kröken det är bara att skriva upp kanske 3 skruvar tror jag? sen tar du bort en grej där, det är som en bricka med en gummi grej som sticker ut med ett hål i, sen kan du ju porta cylindern men då ska du nog ha hjälp av nån proffessionel :P då borrar du upp delen mot kröken lite så de kommer ut mer avgaser :) och en blackbox är nog inte nödvändigt för de hittar nog polisen bara
jontewtf
Elmoped

hej

Inlägg av jontewtf »

den första pluggen du ska ta bort sitter i kröken det är bara att skriva upp kanske 3 skruvar tror jag? sen tar du bort en grej där, det är som en bricka med en gummi grej som sticker ut med ett hål i, sen kan du ju porta cylindern men då ska du nog ha hjälp av nån proffessionel :P då borrar du upp delen mot kröken lite så de kommer ut mer avgaser :) och en blackbox är nog inte nödvändigt för de hittar nog polisen bara
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av HondaPojkeN »

En i delningen av röret, En liten bricka i insuget( efer förgasaren) Sen så kan man borra upp några hål i luftburken, Men BYT MUNSTYCKE!
Skriv svar