Vart håller ni på med era mopeder ?
Jagh ar ingett garage eller förråd och har ingenstans att hålla på med mopeden under vintern/när det spöregnar.
så ni andra vad gör ni ?
Kallgarage, eller skruva av deelen o göra i källaren alt. rummet om de inte är nåt som luktar skarpt / smutsar ner. Självklart "maskerar" man det först
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Spänner upp ett stort tält med en värmare, låter de stå och värma upp tältet, Så skall du ju så klart ha så snön och allt skit far av tältet nog för jag har garage.
Kör Trimmat, Åker du Fast Så Trimma Mer, med Gladare samvete.
twsboy skrev:Vart håller ni på med era mopeder ?
Jagh ar ingett garage eller förråd och har ingenstans att hålla på med mopeden under vintern/när det spöregnar.
så ni andra vad gör ni ?
Fråga nån schysst granne eller något (om du bor i lägenhet) eller nån schysst granne med garage överlag, fråga om du får ha lite meckar grejer + din moppe där. och att du kan erbjuda dig att typ klippa gräs eller något om du bor på landet. (låter fuckat men det är sant).
Bodde 1 mil från staden utan garage till en början, frågade min granne om jag fick "hyr/låna" ett hörn i garaget han ägde. Det fick jag, som tack så fick jag klippa hans gräsmatta 2ggr / månaden. VÄRT
kallgarage (Y) äcklit på vintern men bättre än inget!
köp en såntdär överdrag till MC så den inte måste stå utan skydd i snön iallafall ifall du inte får in den i ett garage!
Hmm. detta var en intressant tråd. Jaru.. bor i byns största hus men har inget garage.. Farsan snickrade ihop ett skjul för gräsklipparna men det har inga dörrar och brädorna ihop satta med 2 cm mellanrum. Så jag tänkte ha min moppe där inne med en presänning ( stavning ) över den. Om det nu går..
Har ett garage men det är fullt med massa saker, så på sommaren så meckar jag ute på gården men på vintern brukar jag köra hem till en kompis som har ett stort fint garage med alla verktyg man behöver ;P
meckar där hemma i vårt stora garage. Året om i ett varmt garage. har även den turen att min pappa är bra på att skruva och tycker om att skruva så han skaffar hem alla verktyg man kan tänkas behöva
Jag håller på i ett rätt stort värmegarage och så har jag ett uthus där jag lackar också. Jag behöver dessutom inte betala för några verktyg alls och ska jag svetsa så är det lugnt för jag har flera stycken svetsar