Tjena, ska åka och kolla på en gilera smt 04 imorrn som har regplåten inflyttad i hjulhuset och säljaren har inte bögläppen kvar, hur ska jag fästa den så att det blir lagligt?
meckARN96 skrev:Tjena, ska åka och kolla på en gilera smt 04 imorrn som har regplåten inflyttad i hjulhuset och säljaren har inte bögläppen kvar, hur ska jag fästa den så att det blir lagligt?
meckARN96 skrev:Tjena, ska åka och kolla på en gilera smt 04 imorrn som har regplåten inflyttad i hjulhuset och säljaren har inte bögläppen kvar, hur ska jag fästa den så att det blir lagligt?
Du kan göra en egen reghållare
+1
- söker en vivacity fram kåpa, maila om ni har någon -
limma? skruva? svetsa? tejpa?
kan du göra hur du vill
därimot så skulle jag bygt en hållare eller helt enkelt beställt en BÖGläpp
Den är verkligen sjukt ful.. Inte värt pengarna kan jag säga.. Min kompis köpte en sådan och blev INTE nöjd, den är typ pytteliten, själva läppen är liten, och inte tal om lampan..xD om du köper den är det som att kasta 200 spänn i sjön.. Men om du inte bryr dig om utseendet så köp den.
ThePowerDerbi skrev:Det finns nån guide här på TSR hur man gör en egen reghållare
finns många ...
vet dock inte om jag orkar göra ngn för Derbi;s Boxram men det är skit lätt
Hittade inte den jag menade... Men han tog bara två montageband (15cm) och skruvade fast dom i hålen längst bak på moppen under bakkåpan. Sen är det bara och böja dom i den vinkeln du vill ha, och skruva fast regplåten
Ska leta igen efter guiden
Svarar gärna på frågor via pm Pm:a också för mer info angående Derbi Crew
Den är verkligen sjukt ful.. Inte värt pengarna kan jag säga.. Min kompis köpte en sådan och blev INTE nöjd, den är typ pytteliten, själva läppen är liten, och inte tal om lampan..xD om du köper den är det som att kasta 200 spänn i sjön.. Men om du inte bryr dig om utseendet så köp den.
Håller med dig! snyggast är ju såklart inflyttad skylt, men nu verkar inte ts bry sig så mycket om vad som är snyggast då han ska flytta ut den igen
Håller med dig! snyggast är ju såklart inflyttad skylt, men nu verkar inte ts bry sig så mycket om vad som är snyggast då han ska flytta ut den igen
Mja, men det är annars jätte lätt att göra en egen!