vadå går bättre?SiMoN92 skrev:lätt en Derbi!!. jättemycket snyggare, sen går dom mkt bättre också.
Drac är fult:P sorry alla skogsmaskinslovers men its the truthAlsen skrev:Hej, hej!
Jag funderar på att köpa moppe och jag undrar bara om någon vet vilken som är bäst av Rieju drac rr och Derbi Senda extreme vad det gäller kvalité och prestanda, och vilken tycker ni är snyggast förresten?
Frullen_91 skrev:vadå går bättre?SiMoN92 skrev:lätt en Derbi!!. jättemycket snyggare, sen går dom mkt bättre också.
ärligt talat asså , vet du äns vad du snackar om? om båda skulle vara orginal så skulle man knappt märka någon skillnad .. btw AM6 motorer är mkt lättare att mecka med och komma åt på än vad en derbimotor är
De är ju inte bara för att dem inte har en plugg ju :O dom kör med 65 drev bak liksom då är de inte så konstigt att den går bra orginal -.-Och väghållning är nästan samma plus att Derbi's nya är jävligt låga och inte alls sköna att åka på.Enligt mig iafHenry skrev:Frullen_91 skrev:vadå går bättre?SiMoN92 skrev:lätt en Derbi!!. jättemycket snyggare, sen går dom mkt bättre också.
ärligt talat asså , vet du äns vad du snackar om? om båda skulle vara orginal så skulle man knappt märka någon skillnad .. btw AM6 motorer är mkt lättare att mecka med och komma åt på än vad en derbimotor är
Vet DU vad du snackar om?
En org AM6 går SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ (sådär mycket) sämmre än en org Senda, detta tack vare att dom har en blindtarm som strypning och ingen plugg.
Det du snackar om är ramen som är ivägen vid meckning, ta tex en rrx som också har boxram men AM6 är minst lika svårmeckade så att säga ngt annat är bara fel.
Förövrigt så har ju drac världens sämsta väghållning.
Jag hade tagit En Senda då Dracen känns ungefär som en 10 år äldre
konstruktion.
Min MRX Pro som ja hade var riktigt go att köra tex långa streckor med till skillnad ifrån dracen jag hade.Yamaha_rider skrev:Dracen är som en stor soffa:) O den låter inte som en symaskin!