Körkort

Har du frågor kring stunting, ställ dom här!
Gavatos
Elmoped

Körkort

Inlägg av Gavatos »

Ttjeeena, vet inte om de är rätt ställe att posta i men tänkte fråga vad Moped klass 1 körkort kostar allt tillsammans & om det är svårt att ta de?
Användarens profilbild
ML2011
Avstängd
Kontakt:

Re: Körkort

Inlägg av ML2011 »

Gavatos skrev:Ttjeeena, vet inte om de är rätt ställe att posta i men tänkte fråga vad Moped klass 1 körkort kostar allt tillsammans & om det är svårt att ta de?
Tror de är lite olika men för mig kosta de 4600kr! de är inte så svårt, bara man kan typ vad väjningsplikt och högerregel är så tar du dig långt i provet.
haba1
Avstängd

Inlägg av haba1 »

kör utan körkort.
haba
Ekman
F.D Moderator

Inlägg av Ekman »

haba1 skrev:kör utan körkort.
Hahah, först säger du att man inte ska trimma och ladda ner spel för att det är olagligt och nu tycker du han ska köra utan körkort!

edit: Felpost!
Senast redigerad av Ekman den 12 september 2011, 19:37, redigerad totalt 1 gånger.
wille95
Kort stubin

Inlägg av wille95 »

haba1 skrev:kör utan körkort.
olagligt din mupp, han förlorar på det om hantorskar o kör org moppe.
trimmar du kan du skita i kortet.
men haba1 va lite seriös i svaren :roll:
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.

Låser.
karlsson^ the one and only :D
Användarens profilbild
Punkarn
Avstängd

Inlägg av Punkarn »

Sitt och läs Allt i boken och i papperna bah, sätt lite tid på det bara, Så klart du kan faila första gången fast du kan ju alltid försöka leka lite där hemma, Tänka på Höger regeln,

om ni har bild Frågor också på era prov i sverige

när de är bild frågorna så titta över allt kan vara på bilderna om du får svänga in eller ån sånt så kan det vara ett märke 50 meter bort som är 1 cm på skärmen som man inte ser så tänkt på allt sånt och Hasta inte dig. Då klarar du det lätt.
Bild

Kör Trimmat, Åker du Fast Så Trimma Mer, med Gladare samvete. :D

«Pure Metrakit. Pure Power.»
Användarens profilbild
daben
Svårstartad skrothög

Inlägg av daben »

Där jag gick kostade de 4000 om man hade egen moppe, 4500 om man ville låna. Sen kostar ju även körkortstillståndet 220 kr och provet någonstans runt 200 också.

Men priset för kurserna ligger alltid olika men ungefär runt 4,5000 ..

Mvh
Kolla hjärtans gärna in mitt derbiprojekt!:)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=30746

Och när du kollat... KOMMENTERA!!:D
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

Ett tips: Ju mer du läser desto mer tid slösar du, jag läste från februari till augusti och jag fick ändå fem av sex fel, mestadels på grund av att två tredjedelar av frågorna inte fanns i boken, så man fick använda skallen istället :P
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

vet inte men om jag va du så skulle jag lyfta på röven och gå till körskolan och fråga :roll:

och nej, det är inte rätt ställe att posta då det inte har något med stunting att göra...
Användarens profilbild
Punkarn
Avstängd

Inlägg av Punkarn »

ValoPallo skrev:Ett tips: Ju mer du läser desto mer tid slösar du, jag läste från februari till augusti och jag fick ändå fem av sex fel, mestadels på grund av att två tredjedelar av frågorna inte fanns i boken, så man fick använda skallen istället :P
faktist Håller jag med dig nu igen :D

tog om de jag 5 gånger ja,
fast tog ju Traktor och Moped då på samma gång.
Nå traktor frågorna så de stämde nog, fast moped frågorna ändras ju hela tiden, Man brukar aldrig få Samma Frågor nån gång, fast tog de när det kostade 26 euro 260kr eller nå sånt.
5*26 = 130 euro skulle kunnat köpa en ny jävla Cylinder för det ja, fast dum var man så man inte klara det.
Bild

Kör Trimmat, Åker du Fast Så Trimma Mer, med Gladare samvete. :D

«Pure Metrakit. Pure Power.»
haba1
Avstängd

Inlägg av haba1 »

menn för fan jag skriver vad jag vill och ni kan inte göra någonting för att stoppa mig.
haba
Skriv svar