bara du fixar el schema lite snabb kopplingar och en brytare så e det inte så svårt du måste bara veta vilken kabel som du ska använda och det ser du på el schemat
Världen är som en flaska vodka,
den tar alltid slut för tidigt.
ta bort framkåpan så letar du fram tändingslåset, så ska du följa sladden från tändningslåset tills du kommer till ett relä (vet faktiskt inte va det heter) men man kan dra ut den iaf..
Den ska du dra ut sen ska det bara vara att kicka
klipp ej av någonting, kommer bara sluta med att du får köpa nytt tändningslås
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Alltså där du sätter i nyckeln så bör det vara under en till del, som växlar om till ett annat läge, De tar av den som ligger under där man sätter i nycklarna, Så tar du en skruvmejsel och sätter i underliggande boxen när den är av tagen, och vrider och ser när den startar med kicken. bilder kan jag nog visa om du behöver hjälp, Senare när du får nycklarna så är det bara att trycka tillbaka underliggande boxen så går dett att starta.
Kör Trimmat, Åker du Fast Så Trimma Mer, med Gladare samvete.
reservnyckel är den min farsa har, när jag köpte moppen så fick jag bara med en nyckel har alltid tänkt på att fixa en till nyckel men har dock inte blivit av får la antagligen göra det isf. någon som vet hur mycket dom tar för en ny nyckel?
Punkarn: det skulle varit jätte snällt av dig om du kunde fixa bilder är inte så bra på att pilla med mopeder.