Gas res kommer du inte långt på om du ska stunta. Om du ska stunta så får du använda din vikt. ha rumpan långt bak på sadeln ryck till samtidigt som du gasar så löser de sig.
Jag stuntar med min aerox som jag har 5.5 vikter på med orginal rör och en malossi koppling bara så du kommer kunna stunta . :)
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig
Ok men jag provade igår att komma upp med orginalrör sen resten av setupen och det gick inge vidare, jag har antagligen ingen teknik eller kraft, men jag kan stegra minst 20 meter på cykel
babel95 skrev:Ok men jag provade igår att komma upp med orginalrör sen resten av setupen och det gick inge vidare, jag har antagligen ingen teknik eller kraft, men jag kan stegra minst 20 meter på cykel
du måste lära känna när moppen drar iväg, sen när du vet det så rycker du precis när den drar iväg, alltså böö brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ryck på brrrrrrrrrrrrr
babel95 skrev:Ok men jag provade igår att komma upp med orginalrör sen resten av setupen och det gick inge vidare, jag har antagligen ingen teknik eller kraft, men jag kan stegra minst 20 meter på cykel
du måste lära känna när moppen drar iväg, sen när du vet det så rycker du precis när den drar iväg, alltså böö brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ryck på brrrrrrrrrrrrr
gillar din beskrivning men som sagt ryck när du känner att moppen är som starkast. o så kan du även pumpa ner framdämparen just före du rycker så får du en extra knuff uppåt.
o det handlar inte om vikt o kraft för o få upp den. det gäller bara o hitta rätt teknik