Kvalité cylinder, bra axx o toppfart, snabba svar tack

Här pratar vi om allt som har med motor/trimning för scooter att göra.
nAn
Svårstartad skrothög

Kvalité cylinder, bra axx o toppfart, snabba svar tack

Inlägg av nAn »

Jag har tänkt mig köpa en trim cylinder (50cc) och jag vet inte vilken som är bra, jag vill helst ha en med väldigt bra axx o toppfart ^^,
Dom jag har tittat på är .. Airsal Tech Racing 50cc .. Stage6 alu 50cc .. Malossi sport 50cc .. och polini sport 50cc .. vilka tror ni är bäst av dom ;p ?
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

jag har faktiskt inte en aning men läs på lite om dom olika och se och gå på känsla om vad som verkar bäst, och självklart har dom olika prestanda, :)
DT Joppe
Elmoped

Inlägg av DT Joppe »

har hört att airsal har dålig kvalitet
Användarens profilbild
Riejuman
Gasres

Inlägg av Riejuman »

DT Joppe skrev:har hört att airsal har dålig kvalitet
airsal har hyfsad kvalite. Men jag skulle ha valt polini, eftersom de har bra kvalite. lika så har de andra du räknat upp så det är upp till dig :)
RoxxTobb
Elmoped

Inlägg av RoxxTobb »

Polini är ett riktigt känt märke har har mycket gott om dom men själv har jag aldrig provat men jag tror att de är den du ska satsa på!
Användarens profilbild
somlow
Like A Baws

Inlägg av somlow »

polinis är mer åt lågvarvigt och stage6 för högvarvigt men kommer inte göra någon jätte skillnad ifall du inte ska gå upp på 70cc men polinis 50cc och ett lågvarigt rör så har du ett helt ok acc och lite bättre topp
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
Skriv svar