facebook, spotify, battery dr or save battery (en app som gör att du kan kolla batteriet), fruit ninja och di radio (dubstep och hardstyle radio) det e dem som e värd att ha
Världen är som en flaska vodka,
den tar alltid slut för tidigt.
bensinskalle skrev:
Eventuellt säkring som gått. Säkringen sitter på pluskabeln till batteriet. Kan du inte byta den är det läge att gå tillbaka till att spela wow och låta moppen vara ^^
bensinskalle skrev:
Eventuellt säkring som gått. Säkringen sitter på pluskabeln till batteriet. Kan du inte byta den är det läge att gå tillbaka till att spela wow och låta moppen vara ^^
Seriöst kan inte folk ge fan i att tjafsa om vilken som är bättre? Väx upp.
Men det bästa spelet är Abduction! Sjukt grymt, man tröttnar aldrig. Perfekt grafik, perfekt känsla, allting
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Facebook, Cardio Trainer (Tränings program), Flashlite (Lamp app), Navigon (Gps), SpeedView (Hastighets mätare) och Sl app, vet inte var du bor men i Stockholm heter den Stockholm Traveling
Svarar gärna på frågor via pm Pm:a också för mer info angående Derbi Crew
Tjena,
hur kommer man ur felsäkert läge på xperia play, borde vara som den flesta andra xperia men hur gör man. vissa har sagt att det är bara att starta om telefonen men det funkar inte för mig. hur ska jag göra?
Drag race säger jag bara ballaste spelet jag någonsin spelat! sjukt nice är det! köpa bilar uppgradera dom ställa in växelådan å lustgasen för optimera din tid på rakan:P rekommenderar det groft till alla er som har andriod och det bästa med det är att det inte finns till iphone HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH XD
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten