Hahaha ja det kan man verkligen säga att jag är :D Första riktiga grejen jag sätter på moppen, annars är det bara v-ringen jag dragit.AllabiN skrev:Snacka om att vara på fas 1 i mekar livet :)
Vi har alla varit där, forumet finns till för att hjälpa, inte för att stjälpaAllabiN skrev:Snacka om att vara på fas 1 i mekar livet
1:anJonteAerox skrev:Hallå igen! Nu har jag nästan fått av förgasaren ihop med en kompis. Jag har lagt in en bild på mitt galleri, det som jag har inringat, hur ska jag lossa den? Ska jag lossa den vid ettan eller tvåan?
En fråga till. Gör det något om det kommer lite smuts in i förgasaren, eller ska det vara kliniskt rent där?
hur fan gör du då?Victorh skrev:du suger då gör det på 5minuter på gileran och ligger inte nåttvicke xX SMT skrev:nästan värre för mig att byta munstycke, måste ta bort avgasröret precis varje gång och ligga på ryggen halft under moppen för att se nått
edit: tar int bort avgasröret heller
. Ajaj de var inte bra förgasaren måste var helt ren annars går den dåligt och i värsta fall kan partiklar komma in i cylindern , vilket kan leda till att den skär ihop och de vill man ju inte. Så de du ska göra är att lägga förgasaren i ett bensin bad finns guider hur man gör de ,så de är bara att du söker:) ville inte förnedra dej har varit i den fasen jag med. Ett tips när du håller på med förgasare är att verkligen hålla reda på alla delar ta en plast låda med papper i botten eller ett underlägg:)JonteAerox skrev:Hallå igen! Nu har jag nästan fått av förgasaren ihop med en kompis. Jag har lagt in en bild på mitt galleri, den som jag har inringat, hur ska jag lossa den? Ska jag lossa den vid ettan eller tvåan?
En fråga till. Gör det något om det kommer lite smuts in i förgasaren, eller ska det vara kliniskt rent där?