Du behöver inte porta blocket för nån cylinder..
Men däremot så måste du svarva upp blocket för att kunna köra med Parmakit, och så måste du byta till 46mm vev om jag inte har fel..
siiimooon skrev:Du behöver inte porta blocket för nån cylinder..
Men däremot så måste du svarva upp blocket för att kunna köra med Parmakit, och så måste du byta till 46mm vev om jag inte har fel..
Köp en MHR 80cc, den duger bra till bruks..
för att få ut hela parmakitens 110 cc så måste du ha ett slag på 46 ja ?
ngt sånt vare iaf !
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!
det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
ngt sånt vare iaf !
Annars hamnar portarna helt fel också.
Också tror jag att cylindern är upphöjd, så den måste svarvas ner om man ska ha den till 40.3 eller så.
ngt sånt vare iaf !
Annars hamnar portarna helt fel också.
Också tror jag att cylindern är upphöjd, så den måste svarvas ner om man ska ha den till 40.3 eller så.
jag vet iaf man kan inte köra med org vev med en parka kit !
du behöver deras special vev för att få ur deras 110 kubik
mer än så och längre bryr jag mig inte om x)
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!
det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
Snackade med 2stroke4ever om parmakit 110cc och den ska inte vara så mycket att hurra för, blir för mkt modd på blocket, typ kanalerna blir för små elr nåt :/
mhr team 80cc / bidalot 70cc / pata negra 70cc är några riktigt vassa cylindrar som du inte behöver modda blocket för men till bruks funkar mhr 80cc bra