Hoppas ni kan hjälpa mig

TK är högvarvigt jaa.Patriku skrev:Tack ska kolla det
röret är vell ganska högvarvit och jag har strypt cdi så den stryper vid 55, så jag undrar när man börjar få något drag
Den där ECU'n var jädra dyr denDEA!! skrev:TK är högvarvigt jaa.Patriku skrev:Tack ska kolla det
röret är vell ganska högvarvit och jag har strypt cdi så den stryper vid 55, så jag undrar när man börjar få något drag
Lol att den stryper vid 55km/h
Men självklart kommer den att överstiga dom 55km/h men det kommer att bli mer kämpigt och den kommer troligtvis inte att leverera dom cirka 80-85km/h det röret egentligen skulle ha gjort!
Har du en ECU som sitter på power up motorerna så kan du antingen borra, eller byta ut hela tändsystemet. Borrar du fel och blir tvungen att köpa en ny ecu så kostar det runt... 4000k.
Byter du ut hela tändsystemet kan du ta ett från en Rieju RRX t.ex. som inte har power-up motorn!
Men är det en vanlig AM6-motor så är det en cdi/ecu jag inte har någon koll på.
P.S felpost
DEA!! skrev:TK är högvarvigt jaa.Patriku skrev:Tack ska kolla det
röret är vell ganska högvarvit och jag har strypt cdi så den stryper vid 55, så jag undrar när man börjar få något drag
Lol att den stryper vid 55km/h
Men självklart kommer den att överstiga dom 55km/h men det kommer att bli mer kämpigt och den kommer troligtvis inte att leverera dom cirka 80-85km/h det röret egentligen skulle ha gjort!
Har du en ECU som sitter på power up motorerna så kan du antingen borra, eller byta ut hela tändsystemet. Borrar du fel och blir tvungen att köpa en ny ecu så kostar det runt... 4000k.
Byter du ut hela tändsystemet kan du ta ett från en Rieju RRX t.ex. som inte har power-up motorn!
Men är det en vanlig AM6-motor så är det en cdi/ecu jag inte har någon koll på.
P.S felpost