det var ett år sedan jag letade mig fram till den här sidan, i hopp om att få hjälp med min trasiga speedfight. ungefär exakt ett år, eftersom det var i augusti jag gick med, 2010.
Jag ville bara passa på att tacka alla på det här forumet som har bidragit till en trevlig, med hatiska perioder pö om pö, samt lugn miljö där varje ny person kan känna sig inramad samt förstådd. Jag tycker det är härligt att det finns sånna här sidor, där vi alla är frivilliga voluntärer som hjälper andra med sina problem - på gott och ont - där vi tillsammans och gemensamt löser varandras problem, hittar på forumlekar, klagar på moddar, skitsnackar samt annat kul! Jag vet inte riktigt varför jag startade den här tråden, men för att visa min uppskattning, och hur mycket jag har hjälpt till här på forumet, så kan jag stolt meddela att jag har nått över 1000 posts på den här korta tiden, varje post kanske inte har varit lika bra, men nog fan skulle jag säga att jag hjälp en del personer. tänk er själva, jag snittar 3 posts per dag. och hur länge har inte jag varit borta från tsr? Jag tycker det är underbart här, men har tyvärr börjat växa ifrån mopedvärlden lite. men när man väl är här så kan man faktiskt inte hjälpa att kika in i trådar här och där, kolla vilka som är kvar, kolla kvalitén på hjälpen och påpeka om folk 'hjälper fel' eller promota om dom gör rätt!
Än en gång, TACK tsr för att ni finns! ni har verkligen hjälpt mig och bokstavligen TUSEN andra som hittat hit via google sökningar, rekommendationer från vänner o.s.v!
Det här var lite ovant för mig. få skriva en tacktråd efter alla krtiktrådar. nåväl, ni har gjort ett bra jobb. tack.