Ingen aning Har aldrig haft dom, har heller aldrig krashat så ordentligt så jag kunnat avgöra vilken som är bäst
OnT: När det gäller Fox och Hebo så är väl båda märkena väl kända så vilken som är bäst är svårt att säga men kolla lite på vad som väger t.ex.
Det handlar väl mer om vilken som är snyggast och bekvämast
Skrattar du åt mig om jag säger Biltema?
Provade en biltema hjälm och den satt faktist riktigt bra, snygga, stilrena färger och den lär ha fått bra i krocktesterna också, rekommenderas!
IMO så skall man prova en hjälm innan man köper den, tips kan vara att du åker till en MC affär och provar hjälmen du tittat har kikat på på internet, och du kan även passa på och testa andra... du kanske gillar dem mer... utseendet är inte allt Sen åker du hem o beställer genom Internet och får hjälmen mycket billigare än i butik.
ValoPallo skrev:Skrattar du åt mig om jag säger Biltema?
Provade en biltema hjälm och den satt faktist riktigt bra, snygga, stilrena färger och den lär ha fått bra i krocktesterna också, rekommenderas!
själv åkte jag in och köpte en från biltema^^ riktigt sköna faktiskt
ValoPallo skrev:Skrattar du åt mig om jag säger Biltema?
själv åkte jag in och köpte en från biltema^^ riktigt sköna faktiskt
Japp, själv plockade jag en från Sinisalo, typ samma hjälm som Biltema fast med annan lack, tyvärr hade dom ingen i min storlek så den är lite för stor så jag får väl köra med mössa i höst