hur fult är de inte med typ 16-17 åringar som är wannabe gangsters och hänger med folk som är 2-3 år yngre för att de känner att de gör som de säger och tror de har respekt...
de tror de är så tuffa men när de väl kmr till kritan är de bara ett par fegisar som gömmer sig bakom små barn. förfan de är ju nästan vuxna människor ska de springa runt och leka då eller?
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
yamaha2pwn skrev:hur fult är de inte med typ 16-17 åringar som är wannabe gangsters och hänger med folk som är 2-3 år yngre för att de känner att de gör som de säger och tror de har respekt...
de tror de är så tuffa men när de väl kmr till kritan är de bara ett par fegisar som gömmer sig bakom små barn. förfan de är ju nästan vuxna människor ska de springa runt och leka då eller?
De idioterna kan inte acceptera att jag inte går ut i mitt riktiga namn.
Därför så har de avaktiverat kontot, skit samma, det som i värsta fall händer är att de förlorar en användare typ. Mig.
För mitt namn får ingen på ett socialt media, inte någonstans
De idioterna kan inte acceptera att jag inte går ut i mitt riktiga namn.
Därför så har de avaktiverat kontot, skit samma, det som i värsta fall händer är att de förlorar en användare typ. Mig.
För mitt namn får ingen på ett socialt media, inte någonstans
Haha va? Jag har sett flera på facebook med namn som "**** och **** fjollsson", och de har nog kvar sina namn