Och jag funderar mest på vad jag ska fixa för sorts rör. Vill ha både toppfart och acc.. Toppfarten behöver inte vara mycket ca 70-80, men accet ska vara bra

Rieju MRX, och sen skulle jag vilja veta vad jag borde stoppa i för munstycke också!

12/53 för att behålla bra axx samt styrka.Roberto skrev:mk thrower , 13/53 drevning
eller så gianelliagertoft skrev:12/53 för att behålla bra axx samt styrka.Roberto skrev:mk thrower , 13/53 drevning
Du tycker jag ska köpa ett Gianelli 2t?willemedDERBIN skrev:eller så gianelliagertoft skrev:12/53 för att behålla bra axx samt styrka.Roberto skrev:mk thrower , 13/53 drevning
då drar den som faan
kör med 12/53 och den axxar som faan !
och ändå så har jag mina 100 kila på hojen
Luuther skrev:Du tycker jag ska köpa ett Gianelli 2t?willemedDERBIN skrev:eller så gianelliagertoft skrev: 12/53 för att behålla bra axx samt styrka.
då drar den som faan
kör med 12/53 och den axxar som faan !
och ändå så har jag mina 100 kila på hojen![]()
http://www.twostroke.se/product.asp?product=9255
Då kunde du väll ha sagt det till honom istället för att hänga upp dig på att ingen klagat?!PoWeRKinG skrev:3 av tio på förstasidan handlade om olika rör så tycker att dom kan använda den tråd som redan finns ;)Hebbe skrev:Otroligt att du ska klaga.PoWeRKinG skrev:otroliga att ingen klagat på att den ska vara i rörtråden ^^
sen finns redan svaret i någon annan tråd GARANTERAT :)
värst va du va sur dåHebbe skrev:Då kunde du väll ha sagt det till honom istället för att hänga upp dig på att ingen klagat?!PoWeRKinG skrev:3 av tio på förstasidan handlade om olika rör så tycker att dom kan använda den tråd som redan finnsHebbe skrev: Otroligt att du ska klaga.
sen finns redan svaret i någon annan tråd GARANTERAT
Aaa de e lugnt, men jag har bara så jävla ont i huvet o har inte ätit ngt idag, så ja kände att ja inte orkade läsa här om de va sånna kommentarerPoWeRKinG skrev:värst va du va sur då :(Hebbe skrev:Då kunde du väll ha sagt det till honom istället för att hänga upp dig på att ingen klagat?!PoWeRKinG skrev: 3 av tio på förstasidan handlade om olika rör så tycker att dom kan använda den tråd som redan finns ;)
sen finns redan svaret i någon annan tråd GARANTERAT :)
jag påpekade bara att ingen hade skrivit att det ska vara i rörtråden som det brukar vara.. chilla för fan...